Battles

Artikelnummer: GF180081
Artikelnaam: Battles
Bruto Gewicht: 2600 gram
Netto Kruitgewicht: 493 gram
Aantal Schoten: 81 shots
Effectomschrijving: Glitterende staarten en gekleurde boeketten doen de hemel verhelderen, Deze cake schiet continue al zijn kruit de lucht in.
Tijdsduur: ca 20-25 seconden
Stijghoogte: ca 30-35 meter
Richtprijs: Volgt

BATTLES - 81 SHOTS CAKE- FIREWORKS FOR ALL.PNG

oude label:

Bijlagen

• Battles Fireworks For All 81 shots cake.PNG
    Battles Fireworks For All 81 shots cake.PNG
    354,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Hele mooie cake dit zeg, geweldig tempo maar tegelijk ook sierlijk.
Gaat zeker ff op het wensenlijstje, mocht ie tijdens de demo goed zijn met een leuke prijs moet deze er komen.

Aardige cake. Maar ik word zelf niet direct heel enthousiast van deze effecten.

Het label valt enorm uit de toon in vergelijking met andere F4A labels. Ik vind het label dan ook wel even wennen. Die rode letters en het lettertype zijn echt verschrikkelijk lelijk. Ook de symboliek, een verliefd stel op een bruggetje bij volle maan onder de naam battles? Ik kan me iets voorstellen bij relatieproblemen hoor maar of dat een vuurwerkje waard is hahaha. Ik denk er vast teveel over na maar ik vond het opvallend omdat het wel een mooie afbeelding is.
Komt het dat dit zo uit de toon valt omdat dit een andere lijn is dan de boxen? En gaan we meer vergelijkbare labels zien in de komende producten?

Laatst bewerkt:
Heerlijke rambak dit inderdaad.... FFA is goed bezig (maar ik had de film ook al mogen zien) en er komt nog veel meer moois :wink:

Aardige cake. Maar ik word er zelf niet direct heel enthousiast van.
Het label valt enorm uit de toon in vergelijking met andere F4A labels. Ik vind het label dan ook wel even wennen. Die rode letters en het lettertype zijn echt verschrikkelijk lelijk. Ook de symboliek, een verliefd stel op een bruggetje bij volle maan onder de naam battles? Ik kan me iets voorstellen bij relatieproblemen hoor maar of dat een vuurwerkje waard is hahaha. Ik denk er vast teveel over na maar ik vond het opvallend omdat het wel een mooie afbeelding is.
Komt het dat dit zo uit de toon valt omdat dit een andere lijn is dan de boxen? En gaan we meer vergelijkbare labels zien in de komende producten?

Word je nou alleen niet enthousiast van het label of van de inhoud? Je betoog gaat over het label en bij vuurwerk is dat voor mij toch echt een bijzaak :p

Word je nou alleen niet enthousiast van het label of van de inhoud? Je betoog gaat over het label en bij vuurwerk is dat voor mij toch echt een bijzaak :p

Het label is een nieuwe alinea dus staat los van de vuurwerkeffecten maar ik heb te aangepast :p . Van het effect word ik niet heel enthousiast. Goed bedacht om losse tails en losse bombettes te schieten dat wel. Maar op video vind ik het niet meer dan een aardige cake. Het label valt mij dus meer op hahahaha :bonk:

Het label is een nieuwe alinea dus staat los van de vuurwerkeffecten maar ik heb te aangepast :p . Van het effect word ik niet heel enthousiast. Goed bedacht om losse tails en losse bombettes te schieten dat wel. Maar op video vind ik het niet meer dan een aardige cake. Het label valt mij dus meer op hahahaha :bonk:

Gelukkig hebben we keuze! Dus voor iedereen iets!

Bedankt voor je reactie.

Groeten,
Bert Riezebos
[email protected]

Mooie Cake! Vind de combinatie het erg goed doen en staarten vallen sowieso in mijn straatje en zo in combinatie met de boeketten wil ik deze ook zeker in mijn straatje.

Ook dit is weer een prima cake van Fireworks4all. Heerlijk tempo, mooie sierlijke tails en de effecten lijken er prima uit te zien zo. Dit kan wel eens een mooie bak zijn voor in een finale, met een aantal tegelijk :D

Mooie Cake! Vind de combinatie het erg goed doen en staarten vallen sowieso in mijn straatje en zo in combinatie met de boeketten wil ik deze ook zeker in mijn straatje.

Dan zou ik wel een brandveilig petje op doen met O&N :p

Zonder gekheid, op de niet matchende naam / afbeelding na vind ik het label juist erg vet.

Het product is nog veel vetter! Die wil ik!

Back
Bovenaan