Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb de cakes los gehaald, en bij alle lontjes het papier weg gehaald, lontjes strak tegen elkaar en tape om de cakes.
Alles zit nu netjes strak en tegen elkaar![]()
Versie 16 is met kartonschot tussen cake of zonder?
Welke versie heb je? 16 of 17?
Dit is helemaal niet nodig bij de rubro bakken. Daar zit een handig systeem in zo dat ze elkaar aansteken.
met, en de 16 versie heeft alleen "transbomber" op de zijkant van de doos staan en de 17 "De transbomber"
Daar is veel discussie over. Bij mij heeft het systeem wel eens gefaald. Dus ik neem geen risico s en doe het zelf wel.
Kan je de cakes zonder al te veel kleerscheuren uit de doos halen, aangezien ze aan de bodem zitten gelijmd?
Die van mij had vreemd genoeg geen doorlontsysteem (2017 versie).Maar is jullie advies alsnog even loshalen en zelf verbinden of is het systeem te vertrouwen?
Maar is dit los halen echt nodig om door te kunnen lonten dan? Ik ben de laatste jaren lui geworden en scheur de lont alleen nog maar naar de zijkant toe (en maar echt minimaal naar beneden) en verbindt de lonten daar aan elkaar. Dan naar beneden duwen en tussen de cakes klemmen (en eventueel stukje tape erboven), alle cakeboxen gaan op deze manier tot nu toe zonder pauzes af en nooit vonk overslag gehad. Op deze manier hoeven ze er niet uit gehaald worden.Je kan ze zo los halen doe ik al jaren met de Rubro boxen. Alleen een klein beetje lekkage van de stopklei maar dat kan geen kwaad. Neem geen risico met het systeem. Als ik het zelf doorlont weet ik tenminste zeker dat het goed zit![]()