Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik heb deze ook voor na 12 uur aangeschaft. Verwacht dat ze nog steeds prima mee kunnen ondanks de minimale aanpassing.

Kunnen mee, maar tempo is wel nét te laag naar mijn mening. Is net niet spectaculair genoeg (afhankelijk van wat je nog meer stookt uiteraard). Had hem zelf namelijk stipt 12 uur geschoten :D

Misschien dat ik hier wel mee begin om 0.00/0.05. En dan rond 0.20 pas beginnen met het echte werk.

Zoals het er nu naar uit ziet, gaan cake 1 & 2 voor 12-en de lucht in, de rest open ik ook het bal mee om 00.05 :) Denk dat dat wel een mooie warming up is

ik schiet ze rond 0:30 , dan is het dood in mijn buurt iedereen weer binnen kan ik mooi even heel rustig genieten met champagne in de hand en familie op een rij even geen geweld maar puur genieten !!

Dit jaar uit "nood" ook genomen, had het Happy Hardcore assortiment besteld echter was deze niet geleverd (afkeur). Geld terug is ook niet leuk dus deze in de plaats genomen. Als ik het zo zie en lees gaat dat geen verkeerde beslissing zijn!

Was in ieder geval blij verast met de kooi die er omheen zat dan weet je dat het met de burst wel goed zit..

Ja inderdaad, heb ze hier ook liggen maar stond er wel even naar te kijken. Echt prachtig gedaan en vond het zonde om ze kapot te scheuren... Om door te lonten;).

Dit jaar deze parels ook weer in de collectie, net zoals vorig jaar de 2015 productie. Deze zijn me iig het beste bij gebleven van de hele collectie van vorig jaar.

Vanavond iets na 12 geschoten om een rustmoment in te bouwen na de opening. Goeie burst, mooie grote boeketten alleen tempo vond ik zelfs voor een 19 sh assortiment iets te traag.

Prachtige cakes. Waanzinnig grote spreiding. We hebben werkelijk staan genieten.

Als er dan toch een kleine kritische kanttekening mag worden geplaatst.. 1 cake was toch wel wat simpel qua uitwerking t.o.v de anderen (paars/ chrys crackling) en het tempo zou iets hoger kunnen.

Back
Bovenaan