Bardarbunga [Uitloop 2023]

Ik was blij dat ik er twee had gekocht. Echt top dingen!
Zie hieronder mijn video, vooral de aankondiging maakt het af whahhaahha.

Door de wind kwam er weinig hoogte in. Jammer! Kon wel horen dat er veel kracht achter zat. Vergeleken met andere fonteinen zijn deze verassend klein!

Heel klein maar ook heul zwaar! En hij kwam hier goed op hoogte, geweldige zilveren pilaar(tje) van vuur, woohoo!

Kleine, maar fijne fontein! Komt mooi hoog, ook al hadden we veel last van de wind.

Niet helemaal scherp, maar wel goed te zien hoe hoog deze kleine opdonder komt:

Snap niet dat deze zo weinig aandacht krijgt... Klein ding maar wat een power komt hieruit!

Bijlagen

• IMG_6089.jpg
    IMG_6089.jpg
    165,2 KB · Weergaven: 0
Yep, was weer grandioos. Enorm felle magnesium zuil van vuur, dik, hoog, veel kracht en dan nog aardige tijdsduur ook nog. Geen minuut gebeuren ofzo, maar met zo'n kracht mag je met deze duur in je handjes klappen :applause: topper.

Deze echt leuk! Mijn ouders zeiden dat dit een fontein is om bij een trouwerij af te steken:bonk:
Super leuk ding

Hier heb ik er gisteren 2 tegelijk van aangestoken als begin van mijn show.

Heerlijke fonteintjes!!

Laatst bewerkt:
Sowieso vreemd dat hier zo weinig posts in het topic zijn. Had vorig jaar ook flink wat fonteinen. Maar deze bleef mij het meest bij. Moet wel zeggen dat het totaal windstil was. Maar hele volle zilver fontein die het ook nog eens redelijk lang volhield en continu dezelfde hoogte aanhield. Echt wel kwaliteit voor die 6 eu ps.

Deze afgelopen jaar voor het eerst gehad, wat een mooie fontein zeg. Super sierlijk en veel power. Toppertje!

Back
Bovenaan