Bardarbunga [Uitloop 2023]

Blijft een top fontein.
Alleen zit de zware kant boven en is de onderkant lichter.
Beetje vaag, de van de Nat :p fonteinen hebben dit ook.

Ontzettend goede fontein is dit zeg. Voor komende jaarwisseling zeker naar opzoek! Fonteinen zijn de laatste jaren toch wel echt uitgegroeid tot een musthave in de collectie.

Deze komt erg goed over op film, wil hem er dan ook zeker bij hebben dit jaar. Maar eens kijken of we deze ergens tegen komen, want ben het met Djaimy eens, goede fonteinen horen standaard in de collectie en ik kan ze elk jaar meer waarderen.

Ik heb deze dit jaar ook gehad! Helaas geen filmpje van gemaakt, maar echt eentje voor in je jaarlijkse collectie! Erg hoog en vol.

Dit product staat al sinds 2017 op mijn "deze moet ik toch maar een keer meenemen"-lijst, maar nog nooit gehad. Misschien dat het er komend jaar eens van moet komen.

Had er een zooi van besteld dit jaar en blij toe, want wat een top fontein zeg, mooi fel, hoog en breed. Voor het geld een absolute aanrader!

Zeker een prima fontein ja, kom je deze tegen dan zeker mee nemen voor die paar euro.

Wilde hem altijd hebben dus in oktober 2 besteld. Liggen nu nog op een droge plek, want afgelopen zaterdag niet afgestoken.

Back
Bovenaan