Bardarbunga [Uitloop 2023]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Bardarbunga
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: nvt. Fontein
Effectomschrijving: Thor fontein met silver tree effect, enorm vol en hoge uitwerking!
Tijdsduur: 30 seconden
Stijghoogte: 4-5 meter
Kartoninhoud: 24/1
Richtprijs: €6,99
Voorverkoopprijs: €5,99
01568_bardarbunga.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk dat deze nu ook in Nederland te verkrijgen is! Is een erg goede fontein die vorig jaar op de Belgische markt te verkrijgen was. Hij is hier blijkbaar zelfs goedkoper dus dat word flink inslaan!

Het aantal schoten van 25 in de startpost moet even aangepast worden!

Hier een filmpje ervan gevonden op youtube :

Prima fontein. Zo op film te zien beter dan menig ander fontein die in Nederland te verkrijgen is. Ik heb hem besteld, ben benieuwd!

2 van besteld, ik ben benieuwd hoe ze het doen. Zo op film ziet hij er goed uit. :)
Ik zal er misschien zelf ook wel 1 filmen tijdens de jaarwisseling. :)

Eddy.

Mooie volle fontein met een schappelijke prijs.

Ik vind 'm juist een beetje smal.
Hij komt wel hoog, maar is niet erg breed.
Als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de zilverfonteinen van Jorge en Panda, dan is deze toch wel minder.
Hij leent zich wel prima om er zelf een tripple fountain van te maken, want hij is mooi compact en stevig. Zo gebeurd en dan heb je echt een zee van licht voor je snufferd!

Deze fontein deed het goed. Was een klein ding naast de Gold en Silver Conic van Lesli, maar deze presteerde veel beter.

Helemaal mee eens. De beste Nederlandse fontein op de markt op het moment. Wat een goede fontein zeg! Samen met de Melt Down (Vuurwerkmania) beiden toppers die ik zeker weer terug wil zien in mijn collectie.

Back
Bovenaan