Bandicoot

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8004
Artikelnaam: Bandicoot
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1932,7 gram
Aantal Schoten: 188 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20mm, 25mm en 30mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 90 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Bandicoot.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Prachtige box, mooie variaties en opbouw door de 20/25/30 MM. 2 kilo kruit.
150euries= Deal:D

Mijn eerste indruk over deze bak is best positief.
Om hem beter te kunnen beoordelen met ik hem tijdens een demo te hebben gezien.
Wat de prijs betreft tja dat is even afwachten en hopen op het beste

Gespot bij Vox in Meppel

Quick heads up, afgelopen jaar bij Vox besteld, special #4, Big Box (magnum) en The Ultimate Design (magnum). Allemaal voor spotprijzen, en je raad het al, niks gekregen. Mocht even voor hetzelfde bedrag andere producten gaan zoeken die ze wel hadden. Ik zou oppassen

Laatst bewerkt door een moderator:
Quick heads up, afgelopen jaar bij Vox besteld, special #4, Big Box (magnum) en The Ultimate Design (magnum). Allemaal voor spotprijzen, en je raad het al, niks gekregen. Mocht even voor hetzelfde bedrag andere producten gaan zoeken die ze wel hadden. Ik zou oppassen

Hier exact hetzelfde. Kwam speciaal voor de Big Box. Zelfs nog van te voren contact proberen te zoeken per mail, whatsapp en telefoon. Voor mij nooit weer.

Hier exact hetzelfde. Kwam speciaal voor de Big Box. Zelfs nog van te voren contact proberen te zoeken per mail, whatsapp en telefoon. Voor mij nooit weer.

Heb vanwege dezelfde reden hun zusterwinkel in Lelystad ook op mn zwarte lijst. Niks leverbaar van wat er bestelt was, alles 'uitverkocht'.

Hier ook dezelfde ervaring. Ga er in ieder geval nooit meer naartoe. Wordt veel beloofd maar weinig nagekomen helaas.

Soms heb je pech, zelf geen last van gehad. Wel bij andere dan weer helaas. Als het goed word opgelost met een passende vervanging hoor je mij alsnog niet klagen ;)

Laatst bewerkt:
Heb zelf geen ervaring met Vox en als ik jullie reacties zo zie gaat dit ook zo blijven Bij Outlet Gelderland gespot.

Dat outlet gelderland een fijne zaak is kan ik beamen. Vorig jaar geweest voor de 3e keer op rij en is altijd top voor elkaar daar.

Laatst bewerkt:
Heb zelf geen ervaring met Vox en als ik jullie reacties zo zie gaat dit ook zo blijven
Bij Outlet Gelderland gespot.

Daar ben ik ook geweest, stond binnen 5 minuten buiten met alle producten die ik besteld had :applause:

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ben ik ook geweest, stond binnen 5 minuten buiten met alle producten die ik besteld had :applause:
Ik heb ook veel positieve ervaringen gehoord in mijn omgeving en zij raden Vox juist aan. Dus gewoon de gok wagen voor die prijzen 😉

Laatst bewerkt:
Nu ik dit filmpje heb zitten kijken van deze box. Heb ik t idee dat ze hun inspiratie voor deze box van de neon king(Iskra) hebben gepakt. Zelfde kalibers, aantal schoten en kruitgewicht. Natuurlijk zijn de effecten niet helemaal t zelfde en zitten hier geen dikke salutes in, maar toen ik dit filmpje kreeg moest ik meteen aan die box denken.

Back
Bovenaan