[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag contact gehad met Vuurwerkshop7kamp en zij zeggen niet mee te doen aan deze actie ( ze staan wel in de openingspost ).

Laatst bewerkt:
Wederom weer een geweldige actie van China Red. Eerder dit jaar al aangekondigd en het viel me al eerder op dat veel forumleden aan het aftellen waren voor de China Red actie.

Vorig jaar dankbaar gebruik gemaakt van de actie. Ik ga nu zeker de webshops weer even bekijken en ik hoop dat ook de nieuwe producten zoals de Hummingbird en Whistler aan de actie meedoen. Maar ook het geweldige kleine spul zoals de Hurricane Twisters, Crack Bucket, Cracking, Blow Up, Cool Bastards 2020 en Fast Bastards zie ik graag in de actieshops verschijnen.

Mooi hier ga ik dit jaar ook gebruik van maken. Even een vraag aan de kenners. Welke producten zijn echt een must have?

Vorig jaar na de demo in maart heb ik een verslag geschreven met foto's van de opbouw van de demo, maar ook een uitgebreide beoordeling van de producten inclusief onderbouwing.

Demo China Red Scheveningen 07-03-2020

Het jeukt, het irriteert, het knaagt, ja/nee, er staat van vorig jaar nog een grote bestelling open..... arrghhh!!!

Zal ik wat er bij doen of niet..... :handsup:

Dit gaat een ander lijstje worden als vorig jaar en is er zeker niet kleiner op geworden. Heb al een tijdje mijn lijst klaar staan voor deze actie.

Nogmaals,topactie van CR!

Ben ik dan een van de weinigen die zijn bestelling van vorig jaar gewoon heeft laten staan? Scheelt weer keuzestress, maar daar krijg ik bijbesteldrang voor terug :bonk:

Ik kreeg simpelweg de optie niet om mijn bestelling te laten staan en door te schuiven naar 2021. Zodra verbod definitief werd is de complete bestelling geannuleerd en teruggestort op mijn bankrekening en daar hoefde ik niets voor te doen. Chapeau ! Dus superblij met de herkansing dit jaar die China Red ons biedt. Grote klasse, helemaal wanneer je bedenkt dat alle lijnen en bijna het gehele assortiment in de actie zitten. Dus ook de Poema lijn, met o.a. de Fire Valley, Twilight en niet te vergeten de Obsessed. Wordt toch weer keuzes maken ben ik bang...

Ook bij mij geen keuze gehad, en idd zodra verbod definitief was geld terug gekregen.
Dus vanuit mijn kant alvast bedankt voor deze mooie actie :thumbsup:

Ik heb me twijfels als Vuurwerkzevenkamp nog wel vuurwerk verkoopt vorige jaar ook niks van gehoord de site was vorige jaar ook bijna heel jaar offline of hebben een nieuwe site??
Beste Fireworkfreakz19,
Wij verkopen nog gewoon vuurwerk. Site gaat pas online als we meer zekerheid hebben dat we dit jaar gewoon open gaan.
Je weet het maar nooit in Rotterdam.....
Anders gewoon weer Bergschenhoek.
Iedereen die nog een bestelling heeft staan gaat deze krijgen.
Dit jaar doen we niet mee met de China Red actie, omdat we eerst meer zekerheid van de overheid willen.

met vr.gr.
Edwin

Iemand een idee of blaxx in Voorschoten ook echt mee doet met de actie?
Aangezien die intratuin vestiging officieel verhuist hoort te zijn naar Lisse maar door totale verwoesting van een brand mogen ze nog even in Voorschoten blijven..

Iemand een idee of blaxx in Voorschoten ook echt mee doet met de actie?
Aangezien die intratuin vestiging officieel verhuist hoort te zijn naar Lisse maar door totale verwoesting van een brand mogen ze nog even in Voorschoten blijven..
De lijst met deelnemende winkels staat in de 1e post, hier staat BlaXX Voorschoten ook tussen.

De lijst met deelnemende winkels staat in de 1e post, hier staat BlaXX Voorschoten ook tussen.

Dat klopt heb ik gezien, maar aangezien ze verhuist zouden zijn officieel had ik vernomen dat ze geen vuurwerk meer zouden verkopen daarom vroeg ik het of er misschien iemand hier is die toevallig meer weet dan ik.
Uit eerdere ervaring is het niet makkelijk om iemand te vinden bij die intratuin vestiging die je antwoord of meer informatie kan geven.

Laatst bewerkt:
Leuke actie! Hopelijk is de Tolle Mina, welke terug is van weggeweest, ook voor een mooie prijs te krijgen. Destijds voor nog geen €17,- kunnen krijgen.

Een aantal winkels heeft het assortiment al online staan(IT Deventer, Almelo, Apeldoorn). Echter nog niet met aangepaste prijzen.

Top dat Deventer mee doet. Even een lijstje maken! Die mega maxi altijd al eens willen hebben

Voor wie nog keuze stress heeft, 2 kleine toppers!

Onze straatfilm van de Pig 20/21

Onze straatfilm van de Nishiki 20/21

Deze actie laat ik ook niet aan me voorbij gaan dit, hoewel ik het bescheiden houd. Lastig vind ik dat ik vrij uiteenlopende recensies lees over bijvoorbeeld Magic in the Air, Pig, Rooster, ik noem maar wat...

Dan maar zelf uitvinden wie ik vind dat er gelijk heeft. :blink:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan