Bad bat rockets [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 626
Artikelnaam: Bad Bat Rockets
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Zijn het vleermuizen? Nee, het zijn de Bad bat rockets met 5 verrassend verschillende effecten die na een harde knal de lucht vullen met vuur.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 10,95

626_bad_bat_rockets.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
zijn er al eeuwen, maar was idd nog geen topic over. Ziet er meer uit als een marketingproduct dan iets om veel van te verwachten.

klopt inderdaat richardus, zijn er echt al redelijk lang.
maar geen topic
ik ga ze waarschijnlijk kopen, dus rond january kunnen we denk ik filmpjes verw8ten
voor de rest, heb ik echt geen idee of het goede pijlen zijn

gr tom

Mercurius Vuurwerk heeft deze ook, grappige dingen. Kruit (crackling bij degene die wij hadden bekeken) zit in een plastic zakje in de kop van de pijl net als een crackling ball. Heel simpel.

ik kan me vaag herinneren dat er ik in het verleden van lesli wel eens dergelijke pijlen heb gezien met een soort plastic figuurtjes. dat was dan een pompoen, skelet zombie-achtig iets en een heks geloof ik. zag er leuk uit, maar daar zal het ook wel bij blijven. leuke hebbedingetjes, dit soort producten.

Kon het niet laten om óók dit pijlenpakketje te kopen. Je zou ze eigenlijk al kopen om het uiterlijk, maar ze gaan natuurlijk gewoon de lucht in.
Ben benieuwd of er uberhaupt een knal af komt :p

en deze ga je WEL filmen he??

anders weten wij niet wat het nu presies is.

klopt inderdaat richardus, zijn er echt al redelijk lang.
maar geen topic
ik ga ze waarschijnlijk kopen, dus rond january kunnen we denk ik filmpjes verw8ten
voor de rest, heb ik echt geen idee of het goede pijlen zijn

gr tom

en ik koop ze niet omdat ze bij mij niet meer te krijgen zijn:sad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ze niet gefilmd. Ze zijn ook niet de moeite om te filmen, wat een rommel.
'... die na een harde knal de lucht vullen met vuur.'

Ze hebben GEEN knal, het bovenste dopje vliegt er gewoon af en de crackling valt er af.
Als je een cracklingbal in de lucht gooit heb je meer waar voor je geld.

ik had deze pijlen samen met een vriend gekocht, bij mij vielen 1 van de 5 de kop eraf, naja kan gebeuren dus ik dacht aansteken en zien wat er gebeurt...
maar 5 van de 5 was gewoon dramatisch ik vond het zulke slechte pijlen er staat bij harde knal in de lucht ik heb helemaal geen knal gehoort...
dus die vriend van me had er nog 1 over want de stok was afgebroken... hadden we hem in het bos aan een boom gemaakt na oud en nieuw dus hij gaat af.. de klap was zachter dan een rotje nou dan klopt er iets niet met je beschrijving...

Back
Bovenaan