B2B Happiness

Ik was eigenlijk heel benieuwd naar de Cat2 Happiness waar Vulcan dit jaar mee zou komen. Maar ja, dat vuurwerkverbod he...:/

Bij vuurwerk tilburg (kovelseweg) verkopen ze beide versies. De oldskool voor 3,50 per 4 en de nieuwe versie 4 doosjes voor 10 euro. Ik heb de nieuwe versie maar links laten liggen

Een echte happinees heeft een fluit en spuit dan uiteen.. :p
Kan ik een aanklacht invullen voor misleiding enorm verschil tussen product en werkelijkheid

Tja, het is gewoon het volgende slappe fonteintje dat deze naam niet zou mogen dragen. Maar ja commercieel is het natuurlijk leuk 'de hedendaagse happiness'. Er zijn vast genoeg volwassenen die vanuit nostalgie denken wat leuks te kopen.

Tja, het is gewoon het volgende slappe fonteintje dat deze naam niet zou mogen dragen. Maar ja commercieel is het natuurlijk leuk 'de hedendaagse happiness'. Er zijn vast genoeg volwassenen die vanuit nostalgie denken wat leuks te kopen.

Zeker met je eens. Wij hebben 'm daarom vanaf dag 1 Mini Happiness genoemd, om in ieder geval aan te geven dat deze anders is...

Dan krijg je helaas de Vulcan versie. Het plaatje op de website doet anders vermoeden maar niets is minder waar.:rolleyes:

Een paar weken geleden afgestoken tijdens een weekend kamp van de scouts.
Leuke fonteinen, maar de naam Happiness niet waard.
Wat de tijdsduur betreft, er zijn cat. 1 fonteinen die langer duren.

Back
Bovenaan