B2B Happiness

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1205
Artikelnaam: B2B HAPPINESS
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Stuks: 4 stuks
Effectomschrijving: DE TRADITIONELE HAPPINESS FONTEINEN VERPAKT PER 4 STUKS IN EEN DOOSJE, IN EEN HEDENDAAGSE UITVOERING.
Tube diameter:
Kartoninhoud: 60/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs:
Adviesprijs 2021: € 2,50
Folderprijs 2021: € ...
Onlineprijs 2021: € ...
Freakprijs 2021: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

attachment.php

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha, de "hedendaagse" uitvoering, niet eens de moeite nemen om er echt een Happiness van te maken. Noem je product dan ook geen Happiness, droeftoeters.

Een Hapiness is een fontein + fluit + crackling mine. Dit flut fonteintje heeft er vrij weinig mee te maken inderdaad.

In principe niet moeilijk, wat meer aandacht aan het product besteden. Had ze vorig jaar, weet niet meer welk merk, maar ze hadden rood/blauw diagonale strepen op een witte achtergrond. Voor de prijs een prima uitwerking met fontein, fluit en knetter mine. Stel dat Funke ze op de markt brengt, daar wordt je heel happy van denk ik. :yes:

Zekers een knettermine op het eind zou al een goede verbetering zijn. En ja Funke. Verras ons maar weer eens. Ze hebben al veel mooie kleine vuurwerkjes op de markt gebracht.

In principe niet moeilijk, wat meer aandacht aan het product besteden. Had ze vorig jaar, weet niet meer welk merk, maar ze hadden rood/blauw diagonale strepen op een witte achtergrond. Voor de prijs een prima uitwerking met fontein, fluit en knetter mine. Stel dat Funke ze op de markt brengt, daar wordt je heel happy van denk ik. :yes:

Ik meen dat je die van vuurwerktotaal bedoeld, die hebben idd de fluit en mine die nog best hoog komt :yes:

Uhm Roel, die van de jaren 70 had ook niet altijd fluit en mine hoor

\

Jawel hoor, d.w.z. ook dejaren 80 modellen, zeker te weten. Foto in de video en het fonteintje zijn of niet het zelfde product of een foutje in de productie; het blijft wel China he? De uitzondering die de regel bevestigd..

Waren de Happy's van Cat One, is volgens mij een categorie 1 lijn van Lesli. Heb ze zelf afgelopen jaar ook gehad en dat waren prima fonteintjes. De meeste cat1 happiness zijn inderdaad niet de naam happiness waardig.

Enige fonteinen die qua knetter en sier spreiding in de buurt kwamen bij de echte klassieke happiness, zijn de lesli knetterkegels vind ik.
Worden die laatste niet meer geproduceerd? Ik zie ze nml nergens meer. Zo jammer.

Back
Bovenaan