B2B Crackling Thunder | 48 stuks

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1105
Artikelnaam: B2B Crackling Thunder | 48 stuks
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Kartoneenheid: 16/1
Richtprijs: € 25.99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl
1105_CracklingThunder.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig label en leuk om de eerste primeurtjes te zien van de verwachte 'maas' :) persoonlijk vind ik mines sowieso geweldig dus in mijn optiek alleen maar een verbetering op deze manier.

Geweldig label en leuk om de eerste primeurtjes te zien van de verwachte 'maas' :) persoonlijk vind ik mines sowieso geweldig dus in mijn optiek alleen maar een verbetering op deze manier.

Helemaal met je eens. Ik vind mines ook altijd zeer leuk! Zeker als het een goede crackling mine is eventueel.

Erg goed nieuws dit, zeker fan van mines dus dit is meer dan welkom.

Dit mag dus nog wel qua 'single shots'? Goed bedacht in elk geval, want vind/vond mines altijd heel tof, zeker als ze in single shots verwerkt zitten. Ben benieuwd naar de beelden! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd of dit wat op de crackling bullets van vulcan gaat lijken, maar die zijn best breed qua diameter. Mooie teaser in ieder geval!

Aah okee, bijzonder. Het valt gewoon onder de F2 regels :) Geen idee waarom ze deze in F3 hebben gedaan. Denk omdat ze 'm onder singleshots hebben laten classificeren in plaats van een mine ( mine F3 mocht namelijk sowieso niet ). Terwijl het gewoon onder F2 mines kan. Maar dat gaan ze vanaf nu ook volop toepassen natuurlijk. Roeien met de riemen die we hebben :)

crackling THUNDER... dus crackling fonteintje met eindknal?
Denk gewoon puur een mine. Meen dat vanuit de branche is besloten in ieder geval geen dubieuze alternatieven op de markt te brengen die in de basis op hetzelfde neer komen als de oude knal-singleshots.

Kijk wel erg uit naar deze en ben benieuwd wat dit qua prijs gaat doen.

Denk gewoon puur een mine. Meen dat vanuit de branche is besloten in ieder geval geen dubieuze alternatieven op de markt te brengen die in de basis op hetzelfde neer komen als de oude knal-singleshots.

Kijk wel erg uit naar deze en ben benieuwd wat dit qua prijs gaat doen.

Binnen de bpn ja, maar buiten de bpn doet men alles naar eigen goeddunken.

Binnen de bpn ja, maar buiten de bpn doet men alles naar eigen goeddunken.

GBV is juist een van de hoofdrolspelers binnen het BPN toch?
En het is zeker niet fout als er singleshot alternatieven worden gevonden, een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid mag wel tegen deze ziekelijke verbodsdrang van een overheid die geen enkel flauw benul heeft van wat er speelt.

Back
Bovenaan