Avalanche Thunder

Wat blijft dit toch een ongelooflijke topper. En nog steeds voor een heel schappelijke prijs te krijgen. Heb hem elk jaar in meervoud in de straat staan.

Ik heb er voor dit jaar 2 besteld. Twijfel of ik ze tegelijk wil schieten of doorlonten en dan afsluiten met een Cairo. iets

Toevallig iemand een aanbeveling?

Als het goed is puur verlaagd voor de regels omtrent stabiliteit, breder dan hoog.
Benieuwd of je een verschil in hoogte merkt qua effect ofzo.

In dit projectje ging ie 8 keer tegelijk en het ging om de nieuwe batch. Voor de Air Damage erbij gingen kon ik het goed ervaren, ondanks windkracht 6. De effecten verwaaiden helaas wel een stuk maar ik had het gelukkig tactisch neergezet ( alleen komen de boeketten helaas niet goed op film ). Maar de mines en crackling boeketten en de burst zijn echt top! Deze cake leent zich denk ik meer voor een project dan de Cairo Crackling, ondanks die wel een dik niveau hoger is. Dat komt omdat hier meer schoten in zitten en het tempo wat hoger is. Dus als je net als ik zo'n chaos project wilt dan is dit zeker de juiste cake! Nogmaals, prima burst voor 20mm waar nog boeketten bij zitten

Was weer top deze, uiteraard niet zo dof als de Cairo Crackling maar hij is nog hard zat en zeer fel.

Per 2:

Blijf het een mooie cake vinden die perfect te gebruiken is voor showtjes. Maar eens kijken of we deze dit jaar kunnen gebruiken voor wat chaos.

Was even bang dat ze minder zouden presteren zoals de Supercell (eeuwig zonde) Maar de Avalanche Thunder deed wat die moest doen. Staat samen met de Ultimate Chry al weer op mijn wishlist voor dit jaar.

Back
Bovenaan