At Once

Geweldig product! Ik had hier 2 van gekregen als vervanger voor de concerto rosso. ( Bedankt daarvoor marchel! ) De knallen waren echt hard. Volgend jaar zeker een paar karton.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo tevreden over deze schatjes vorig jaar dat ik dit jaar maar gewoon weer een karton heb besteld:) Filmpjes komen er dit jaar ook aan!

Echt niet. Geloof mij maar, deze geeft meer spektakel dan de Delicious Thunder. Het enige wat die mee heeft is dat de 2e gratis is maar het is geen 'hele' harde knalcake. En deze heeft geen 9 schoten minder aantal is gelijk.

O, ik zie dat je snel je bericht hebt aangepast. En zelfs dat klopt niet want de Delicious Thunder is 25,00 en de At Once 17,95.

Even ter verduidelijking, ik heb ze beiden meerdere keren in de collectie. 8 keer de DT en 12 keer de At Once (met 50% korting). Ik vraag ma alleen af welke ik beter overdag kan afsteken en welke 's nachts als finale..

Als je ze al zo vaak hebt gehad (ik ook..) dan weet je toch al wat je gaat verwachten en wat je dus het beste kan afsteken? De Delicious Thunder is echt voor overdag, de At Once zou in het donker veel mooier zijn gezien de mines.

Als je ze al zo vaak hebt gehad (ik ook..) dan weet je toch al wat je gaat verwachten en wat je dus het beste kan afsteken? De Delicious Thunder is echt voor overdag, de At Once zou in het donker veel mooier zijn gezien de mines.

Mijn excuses, misschien was ik niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde dat ik ze dit jaar beiden meerdere keren in mijn collectie heb, maar het is wel dit jaar voor het eerste dat ik ze beiden heb. Vandaar mij vraag.

sorry ruben ik was even in de war, de delicious thunder heft maar 36 schoten! en ik had de prijs uit de startpost maar die moet blijkbaar aangepast worden.
sorry

junior jack is allen best prijzig 6 shots voor 8,50 maar dat is denk een van de hardste of misschien wel de hardste knalcake van Nederland

Leuke cake zit aardig wat geweld achter, dinsdag bij de laatste uur van de verkoop hadden we er acht cakes aan elkaar gelont en daar kwam een hoop geweld vanaf zal proberen om het filmpje te plaatsen.

Leuke cake zit aardig wat geweld achter, dinsdag bij de laatste uur van de verkoop hadden we er acht cakes aan elkaar gelont en daar kwam een hoop geweld vanaf zal proberen om het filmpje te plaatsen.

Het waren er zeven, een cake had ik verkeerd neergezet (het lont naar binnen) waardoor deze niet aanging....

Back
Bovenaan