[Ass.] Final City Trip

Ik heb ook de nieuwe Final City Trip gezien en deze knalde voor mijn gevoel veel harder dan de oude Ultimate City Trip. Of dat ook echt zo is kon ik niet vergelijken, maar met de nieuwe versie is kwa knal en effect spreiding niks mis.

Pfoe deze was echt bizar goed, ik moest eerst even denken aan de Ultimate City Trip set toen ik de naam hoorde en die heb ik vaker gezien maar dit setje leek echt veel beter te presteren. Goed gevarieerd, super burst en grote boeketten. Niet perse de mooiste boeketten maar gewoon een setje die zowel in de vooravond als na 00.00 mee kan, per stuk of overlappend geschoten

Pfoe deze was echt bizar goed, ik moest eerst even denken aan de Ultimate City Trip set toen ik de naam hoorde en die heb ik vaker gezien maar dit setje leek echt veel beter te presteren. Goed gevarieerd, super burst en grote boeketten. Niet perse de mooiste boeketten maar gewoon een setje die zowel in de vooravond als na 00.00 mee kan, per stuk of overlappend geschoten

Dit setje verraste me aardig vanavond !

Helemaal eens.. klapte er goed op, dik voor elkaar!

Vond deze verrassend goed. Erg harde klappen, een fijn tempo en prima effecten. Voor de vooravond als stookvoer top.

Voor velen denk ik de verrassing van de avond. Niet de meest bijzondere effecten maar wel mooie volle effecten, een lekker tempo en een hele stevige burst.

Vond dit toch wel een van de toppers van de avond, mega uitwerkingen met een harde burst, echt denk wel een must to have als je opzoek bent naar een goed cake assortiment, kijken of deze straks met een leuke magnum korting te krijgen is

Is dit niet dezelfde set met een cake minder?

Is dit niet dezelfde set met een cake minder?
Klopt alleen hij presteerde een stuk beter dan de Ultimate City Trip die ik sinds de introductie t/m dit jaar geloof ik nog vrij vaak heb gezien op demo's en in showtjes. Daar was de burst niet zo goed als bij de Final City Trip gisteravond. Een goede upgrade dus

Eens met de reacties hierboven, echt een top set dit. Als je dit in huis haalt weet je zeker dat je goed voor de dag komt. Grote effecten en een harde burst.

Klopt alleen hij presteerde een stuk beter dan de Ultimate City Trip die ik sinds de introductie t/m dit jaar geloof ik nog vrij vaak heb gezien op demo's en in showtjes. Daar was de burst niet zo goed als bij de Final City Trip gisteravond. Een goede upgrade dus
Niet helemaal mee eens. Ik heb 2x de ultimate city trip gehad en er zit voornamelijk verschil in de verschillende batches. Als ik mij niet vergis was de batch 2021 minder dan die van 2023. Vorig jaar dus positief verrast door dit assortiment.

Wat een top set is dit. Vond dit één van de beste producten tijdens de demo. Harde burst en grote boeketten. Had het gevoel dat ik naar 30mm stond te kijken. Door de variatie tussen de cakes wordt het ook geen moment saai.

Back
Bovenaan