[Ass.] Final City Trip

Pfoe deze was echt bizar goed, ik moest eerst even denken aan de Ultimate City Trip set toen ik de naam hoorde en die heb ik vaker gezien maar dit setje leek echt veel beter te presteren. Goed gevarieerd, super burst en grote boeketten. Niet perse de mooiste boeketten maar gewoon een setje die zowel in de vooravond als na 00.00 mee kan, per stuk of overlappend geschoten

Precies, uitwerking is groots alleen qua boeketten beetje standaard, dan zou ik eerder de Amazing 5 kiezen, die is wat sierlijker en ook prima burst nog.

Ik overweeg deze aan te schaffen maar wat ik zo jammer vind bij veel van die NL cakes is dat ze zo laag schieten. Ik zie het ook in die straatfilm van deze cakes. Ja de breaks lijken dan groter maar ik hou van cakes die hoog EN breed schieten. Valt me ook op dat de Chinese demo clips altijd hoger en breder lijken...kan aan mij liggen...

Laatst bewerkt:
Ik overweeg deze aan te schaffen maar wat ik zo jammer vind bij veel van die NL cakes is dat ze zo laag schieten. Ik zie het ook in die straatfilm van deze cakes. Ja de breaks lijken dan groter maar ik hou van cakes die hoog EN breed schieten. Valt me ook op dat de Chinese demo clips altijd hoger en breder lijken...kan aan mij liggen...
Ligt aan jou idd . Is de hele setup van filmen in china en de afstand het weer vaak perfect weer met bijna geen wind etc etc

Deze besteld en uitgeleverd gekregen als Final City Trip VC415, maar op de cakes zelf staat Ultimate City Trip en de batch is 2023-1 VC416. Ik hoop maar dat dit dus de dikke batch is zoals op de demo is geschoten maar lijkt erop dat ik restvoorraad heb gekregen…

Deze besteld en uitgeleverd gekregen als Final City Trip VC415, maar op de cakes zelf staat Ultimate City Trip en de batch is 2023-1 VC416. Ik hoop maar dat dit dus de dikke batch is zoals op de demo is geschoten maar lijkt erop dat ik restvoorraad heb gekregen…
Geen zorgen, die waren vorig jaar gewoon goed hoor 👌

Back
Bovenaan