[Ass.] Feuer frei!

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03760
Artikelnaam: Feuer frei!
Bruto Gewicht: 11.5 kg
Netto kruitgewicht: 1248 gram
Aantal schoten: 192 schoten
Effectomschrijving: 12 stuks 16 schots Pyromould® cakes met 6 verschillende thema's. Heel veel waar voor je geld!
Max. tube diameter: 20
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €99,95
O.a. te koop bij: http://www.vuurwerkplanet.nl

03760-Feuer-frei-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ook zeer benieuwd. Als dit een beetje een Heavy 3 idee is qua effect, dan kan het wel eens een heerlijk pakket met cakes zijn om door de avond heen weg te stoken.

Ik vind ze tegenvallen, zitten een aantal erg slecht uitgewerkte effecten tussen.
Dan zou ik persoonlijk toch voor het Bad Boys assortiment van Vulcan gaan aangezien die al voor 69,- te krijgen is.

Na het zien van de film vallen ze voor mij ook tegen, kleine boeketjes en weinig variatie.
Gaat hier van de lijst af

Na het zien van de film vallen ze voor mij ook tegen, kleine boeketjes en weinig variatie.
Gaat hier van de lijst af

klein boeketten wel mee eens maar heeft zat variatie per cake vergeleken met rubro of mania dat is per cake zo assortiment 16 x het zelfde dat is pas geen variatie

Ook zeer benieuwd. Als dit een beetje een Heavy 3 idee is qua effect, dan kan het wel eens een heerlijk pakket met cakes zijn om door de avond heen weg te stoken.

De effecten,burst en hoogte van de Heavy 3 gaan we nergens meer vinden. Vooral voor die prijs niet. Ik mis ze...

Back
Bovenaan