Asian Thunder Cake 25 shots

We hebben 40 van deze Asian Thunder Cake's potten in totaal geschoten,
3 gingen er niet goed af;

1 is in 1 keer uitelkaar geklapt (best vet, maar super gevaarlijk),
en 2 andere zijn niet helemaal afgegaan...
Maar voor de rest zijn het leuke dingen, beste knal voor legaal vuurwerk trouwens.

Gisteren deze live mogen aanschouwen,voor een tientje is dit de produckt om niet te laten liggen.
Aangezien ze volgend jaar 15 euro worden wordt het dus kopen kopen!.

hoe weet je dat ze 15 euro gaan kosten?

dat vind ik toch dan weer wat prijzig. Toch is dit een hele leuke cake. Mooie knallen en boeketten. goed product van GBV.

Ilvan aan je reactie gezien heb je deze ook meegemaakt. Zou je dan antwoord willen geven op mijn vragen boven jou post? :)

Ilvan aan je reactie gezien heb je deze ook meegemaakt. Zou je dan antwoord willen geven op mijn vragen boven jou post? :)

Ik heb hem gezien. niet gehad. Ik zag hem van zo'n 20 meter. hij werd aan de andere kant van de straat afgestoken... de knallen zijn wel goed. ik denk het zelfde als een asian thunder.. maar dat kan ik nu moeilijk beoordelen. Het is al weer een tijdje geleden:P dus ik weet niet of je met dit antwoord veel verder komt:p

:bye:

Deze cake zal inderdaad waarschijnlijk volgend jaar 15 euro gaan kosten.
Op de website van GBV stond tijdens de verkoop, dat het €15 zou kosten.
Maar ter introductie hebben ze zit jaar een actie gehouden waarbij de prijs €10 zou bedragen.

Ik heb deze cake zelf ook gehad, samen met een flinke lading losse asian thunders.
Het was een erg mooie cake, en het geld zeker waard.
Ik had wel het gevoel dat het iets verschilde van de asian thunders.
Er kwam uit de asian thunder een iets zachtere knal en veel meer sier, dan uit de singleshots.
Waren er meer die dit idee hadden?

Deze cake zal inderdaad waarschijnlijk volgend jaar 15 euro gaan kosten.
Op de website van GBV stond tijdens de verkoop, dat het €15 zou kosten.
Maar ter introductie hebben ze zit jaar een actie gehouden waarbij de prijs €10 zou bedragen.

Ik heb deze cake zelf ook gehad, samen met een flinke lading losse asian thunders.
Het was een erg mooie cake, en het geld zeker waard.
Ik had wel het gevoel dat het iets verschilde van de asian thunders.
Er kwam uit de asian thunder een iets zachtere knal en veel meer sier, dan uit de singleshots.
Waren er meer die dit idee hadden?

dat klopt . dat heeft te maken met dat het wel verschilende produchten zijn .
ik heb geen ervaring met deze cake . dat even voor op
maar ik heb wel de multi scock gehad en de shocks . daar zaten ook groote verschillen in het singel shotje had alleen crackling . en het cakje had grote willo boeketen. ik heb het vermoeden dat deze verschillen bewust zijn gemaakt omdat een cake in veel gevallen voor sier vuurwerk wordt versleten wordt . en de singel shots als knal vuurwerk verkocht worden . :)

En toch is hij komend jaar waarschijnlijk toch 11 euro. Er zijn al diverse folders van GBV 2009 online, en daarin staat allemaal .. 11 euro

Laatst bewerkt:
toch voor mij een van de betere cakes vorig jaar redelijke knallen met een boeket voor een 10tje. goede prijs en ee leuke cake.. 3 x gratis gehad en 4 keer besteld maar veel plezier aan beleefd. en inderdad zoals jemo al zei meer sier en mindere knal.desondanks een leuke pot voor een leuke prijs

Laatst bewerkt:
Dit is eigen het antwoord van Asian Thunder's op de Bang 2 bang die gebruik maakt van Thunderkings.

Maar dit is zoooooveel malen beter

vind het wel een domper dat ze zich meer op het sier dan de knal richten terwijl
je verwacht dat je een knalcake koopt.als de knallen net zo als de singleshots waren geweest dan was het een topper vind hem nu eigenlijk maar matig.

Ondanks dat de knallen niet even hard zijn als de Asian Thunder, vind ik dit toch een goede cake hoor, want wat is 11 euri voor 25 shots nou? Aardige boeketten, afwisselende effecten en een kleine finale.. ik ga hem denk ik kopen.

Als ze nou bj de AT ook die grote boeketten erin zouden stop zijn, wordt de AT de beste single-shot van NL:D

Maar ff ontopic... deze komt wel in mn collectie. zeker weten:D

Back
Bovenaan