Asian Thunder Cake 25 shots

Had voor het 2de jaar de Asian Thunder Cake. Zeer goede cake, harde knallen en tempo opbouw vond ik ook mooi: 1x 20 losse shots gevolgt door 1x 5 shots als finale. Gewoon voor 12 euro wat ik ervoor betaald heb bij de lokale GBV dealer een nette prijs voor een leuke knalpot met boeket:D

Ik vond deze cake erg goed presteren. We hebben hem overdag geschoten, in vergelijking met patriot laungher, thundering heaven en nitrate cake. Deze cake knalt ze er net uit. De knallen zijn erg goed te noemen en de finale is erg fijn. 5 shots finale zoals er al werd gezegd.

Filmpje volgt uiteraard later in het jaar.:)

Ik heb niks te klagen over dit bakkie
kocht er 6 voor 50 euro en heb genoten van zowel de doorgelonte cakes als aleenstaand.
Goede harde burst vergelijkbaar met een binkie en ook nog een leuk sierboeket.

Laatst bewerkt:
Hoe is deze in vergelijking met de SS?

Kan je wat specifieker zijn?

Ik bedoel, je kan die cake's op meerdere manieren vergelijken. Maar om het algemeen te doen:

Silver salute schiet per 3, deze per 1.

Silver salute heeft silver mines en ti boeketten, deze heeft een paar kleurtjes.

Silver salute heeft geen finale, deze wel ( 5 shots )

Silver salute blijkt toch harder te zijn ( mede denk ik omdat het per 3 shots gaat )

Silver salute heeft 36 schoten, deze 25.

Ik bestel deze ieder jaar twee keer voor in de vooravond. is gewoon een erg leuk knalblokje met finale voor in mijn ogen weinig geld met ook nog een beetje sier erbij niet dat dat veel voorsteld maar het heeft wel een toegevoegde waarde.

Blijft een leuke cake voor in de vooravond en er komen toch rake klapen vanaf. Hier nog een filmpje geschoten tijdens een demo(en het is niet de Carat zoals de omproeper beweert):
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan