Asian Thunder Cake 100 shots

Haha ben benieuwd :) Want het is wel duidelijk dat de afgelopen jaren de meeste freak flink minder positief naar GVB hebben gekeken. :) Omdat Bon Rubro En Royal GVB voorbij gestreefd zijn. In prijs en kwaliteit. Verder zou ik zeggen Google maar en je ziet ergens wel een post staan waarin iemand bevestigd van GVB Gehoord te hebben dat GVB de prijs van de cake veranderd. En dat je uit mag gaan in negatieve zin. Maja de Asian Rockets zouden weer goedkoper worden een leuk stuk. Maar ik zou zeggen laat ze eerst maar weer is eens zien dat het zo is we hebben al vaker van GVB de laatse jaren gehoord dat dingen nogal veel voorstellen. En uit eindelijk erg tegen vielen. Mij ogen hebben vorig jaar tijdens de demo genoeg gezien. Om te zeggen dat ze mij als klant niet meer snel terug krijgen :)De nieuwe cakes vorig jaar waren veel minder goed dan andere merken. Veel zachtere Burst e.d :)

Fernando wat zeg jij tog allemaal.
Ik heb vandaag zelf contact met gbv gehad.
Mij is mede gedeeld dat de prijzen binnen gbv nog niet bepaald zijn.
Ook de winkels hebben geen prijzen gehad..
Dus waar haal jij die weisheid vandaan..
Ik ben zelf ook geen fan van gbv.. Maar gewoon wat rond bezuinen kan je niet maken.
Anders kom maar op met jou bron.

Kan hier bij de topic titel trouwens "100 shots" worden toegevoegd, of "500 gram"? Er zijn nu namelijk twee dezelfde topictitels over verschillende cakes, beetje verwarrend :bonk:

Staat onder de aanbiedingen bij Vuurwerkkoning in Groningen, maar nog zonder prijs. Iemand een idee wat de aanbieding is? Zeker zoiets sufs als van 60 voor 55 ofzo...

Verkoop prijs is dit jaar 55 euro. Zou mij niet verbazen dat ze zeggen van 60 naar 55 ja. Terwijl hij vorig jaar 50 euro was haha. :)

Staat onder de aanbiedingen bij Vuurwerkkoning in Groningen, maar nog zonder prijs. Iemand een idee wat de aanbieding is? Zeker zoiets sufs als van 60 voor 55 ofzo...

Vorig jaar stond deze ook al tussen de aanbiedingen in de GBV folders en wel voor 50,00 euro. Dat ze dit een aanbieding noemen slaat natuurlijk helemaal nergens op...

Ja, zoiets heb ik al bij een dealer in ZUid-Holland voorbij zien komen. Weet alleen niet meer welke dat nou was. Het was in ieder geval 55.- met de tekst erbij van 'aanbieding'.

Blijft één van de beste knal cakes die er zijn, persoonlijk tot nu toe mijn favoriet. Maar dit jaar heb ik deze niet besteld ivm de prijs en omdat ik een aantal keer de Secret Salute wou proberen.

Ik heb deze afgelopen weekend live mogen aanschouwen en vond hem niet zo netjes gaan.
soms schoten er meerdere salvo's tegelijk de lucht in en bij enkele salvo's kwamen er boeketten uit.
niet zoals hij was dus, toch vind ik het een super gave bak! zeker voor overdag.

Dit jaar 2 stuks geschoten,
Wat blijft dit toch een lekkere batterij!

De salvo's met de lekkere harde burst knallen,
En die stevige fluit er bij blijft super!

Als je over deze nadenkt, doen! De hele straat denkt wat is dat een buurman zei
Tegen me dat spul uit belgie knalt harder he,
want ik had ook wat spul van thor
Toen ik zei dat het nl was stond ie mooi te kijken
Met zn meterpakket

Als je over deze nadenkt, doen! De hele straat denkt wat is dat een buurman zei
Tegen me dat spul uit belgie knalt harder he,
want ik had ook wat spul van thor
Toen ik zei dat het nl was stond ie mooi te kijken
Met zn meterpakket

Ik had deze cake, en een maatje die bij me was had er 2,
Had deze al een aantal keer gezien, en we waren er 1 "vergeten" af te steken.

Ik vond deze onder de jas van die maat van me,
Was toen ongeveer 02:30 uur...
Uiteraard deze nog afgestoken, was dood stil in de omgeving,
Wat een heerlijke echo door de wijk!

En ook bij mij kwam er een buurman naar buiten om te vragen waar dit wel niet vandaan kwam...
Toen ik vertelde dat hij het een dorp verder op kon halen, zag ik hem balen :p

Deed het weer prima deze rambak! Lekkere burst knalkenn
Ondanks de hoge prijs zit die elk jaar eel in mijn collectie ;)

Per stuk was hij lekker, maar per 3 nog veel lekkerder! Wat een topper is dit. Hij gaat maar door en zet heel de straat op zijn kop met het kabaal dat hij produceert.

Thanks boozebelly dat je het hebt gefilmd! :)

Back
Bovenaan