Asian Thunder Cake 100 shots

Ik had er 2. 1tje ging perfect! en de andere was een beetje vaag, begon gewoon goed maar toen ineens alleen salvo schoten zonder fluit:S later ging die wel weer normaal.
Het mocht de pret niet drukken want ik het was geweldig wat een knallen komen er van af... Echt heerlijk

Wat een supercake is dit zeg,Ik had er eentje genomen om te testen en dacht daarna van damn hadden er meer moeten zijn.

grtz
Pyromaniac 1975

Heb er maar 1 woord er voor en dat is geweldig zat egt goed tempo in jammer dat ik er geen 2 van had... maar volgend jaar staat die er wel 2x op me lijstje :)
Is egt een super knalbolkje :D

hier 2 tegelijk gedaan met quick nou dat heefd de buurd geweten om 12u smiddags:D
lkkr af gestoken voor de platslijke supper markt!

Wij hadden er totaal 3. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem een stuk beter vind dan de Silver Salute. De combinatie fluit / colour salute is gewoon kickuh. Enige minpuntje........salvo's doe mij maar een oplopend tempo.

Hier nog een straat filmpje, kwaliteit is niet geweldig, maar hoor vooral het geluid. Echt een knalblok is het hoor. :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat is dit een prachtig product, na hem live gezien te hebben ben ik helemaal overtuigd. Het gaf me een kick en een licht gevoel welk ik in Valencia tijdens Fallas heb meegemaakt. Het knalt er gewoon uit:).

damn, nou baal ik dus wel dat ik hem niet hem gehad :D
Maar......hij komt zeker wel dus op mijn lijstje voor volgend jaar :D

Toch wordt dit m'n finale, en niet de saaiere Clouds Of Thunder. Die mag wellicht per knal harder zijn, deze combi van knalsalvo's en fluit is weergaloos. En ik heb 'm al in 't echt gezien/gehoord dus weet wat ik in huis haal. Vette bak briljante herrie, heerlijk.

Had hem ook, vond hem best matig, zou vast komen omdat iemand links in de straat toevallig ook een cake afstak met salvo's die een stuk heftiger was :p Ik neem hem volgend jaar in ieder geval niet weer, dan maar liever de Asian Budget B. Silver Salute knalt trouwens een stuk harder.

Verder vind ik wel dat er te weinig cakes zijn met dit soort salvo's. Zou graag een cake op de markt zien met 5 salvo's van 10 met 10 gram per shot en dan lekker doorlonten :p

Laatst bewerkt:
Had hem ook, vond hem best matig, zou vast komen omdat iemand links in de straat toevallig ook een cake afstak met salvo's die een stuk heftiger was :p Ik neem hem volgend jaar in ieder geval niet weer, dan maar liever de Asian Budget B. Silver Salute knalt trouwens een stuk harder.

Verder vind ik wel dat er te weinig cakes zijn met dit soort salvo's. Zou graag een cake op de markt zien met 5 salvo's van 10 met 10 gram per shot en dan lekker doorlonten :p

het spijt me dat ik het zeggen moet , maar hij is duidelijk minder dan die van je buurman ja . die van je buurman knalt ook veel doffer .
het spijt me maar het is waar :sad:

het spijt me dat ik het zeggen moet , maar hij is duidelijk minder dan die van je buurman ja . die van je buurman knalt ook veel doffer .
het spijt me maar het is waar :sad:

Daarom ook liever een bak met salvo's van 10 gram per shot ipv 5, anders lacht mijn buurman me volgend jaar weer uit. Had hem verder wel tuk wat rollen e.d. betreft :p

Dat ding van je buurman kwam alleen vast niet bij de plaatselijke fietsenboer vandaan ;) deze Asian Thunder cake knal je er met consu.spul niet makkelijk uit!

Heb je gelijk in ja maar het kaliber was dan ook weer niet zooo groot van de buurman, was wel duidelijk hoorbaar dat de buizen van hem wat groter waren :p. Daarom heel graag een salvo cake A La Silver Salute, knalt stukken beter. Het geluid bij lanceren is bij het prof spul natuurlijk ook heftiger.

Ook als je niet naar het ding van de buren zou kijken/luisteren, vind ik de Asian Thunder (op dit filmpje) alsnog tegenvallen.

Ook als je niet naar het ding van de buren zou kijken/luisteren, vind ik de Asian Thunder (op dit filmpje) alsnog tegenvallen.

ik vond dit een van de toppers voor 2009/2010
en geloof mij , als je deze bak in je straat zet sta je toch wel ff te kijken

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan