Asian Mine | 6 stuks

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1199
Artikelnaam: Asian Mine | 6 stuks
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Kartoneenheid: 36/1
Richtprijs:
Adviesprijs 2023: € 9,99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl
1199_AsianMine.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Enerzijds ben ik erg blij met (en benieuwd naar) de innovatie/poging om de thunderkings te 'vervangen'.

Anderzijds ben ik bang dat dit het startsein wordt voor het verbieden van weer de volgende 'groep' producten of type effecten, puur omdat er gebruik gemaakt wordt van de mogelijkheden in het ract en het gedrag van bepaalde types niet zal veranderen...

Deels met je eens, maar wat je zegt: het gedrag zal niet veranderen. Eigenlijk maakt het dus niet uit wat voor vuurwerk er op de markt is, het zal altijd aan het gedrag van bepaalde types liggen.

Ik vind het in ieder geval mooi dit soort ontwikkelingen! Heel benieuwd naar hoe deze alternatieven gaan presteren, grote kans dat er wat van in de collectie komt.

Aan de ene kant vind ik het heel tof, maar ben het ook eens met de reacties hierboven. Toch zorgen mines over het algemeen voor minder vernieling dan bijvoorbeeld een Thunderking. Hoop dat de prijs misschien juist wat hoger ligt, zodat het niet te veel wordt gekocht door de jeugd

Hoop dat de prijs misschien juist wat hoger ligt, zodat het niet te veel wordt gekocht door de jeugd

Hmm totaal niet mee eens, want waarom moeten de goeden gaan lijden terwijl de andere dus rotzooi trapt?
Als dat de graadmeter wordt, dan worden wel heel veel artikelen in deze maatschappij dus duurder, en dan heb ik het niet alleen over de vuurwerk gerelateerde producten.

Hmm totaal niet mee eens, want waarom moeten de goeden gaan lijden terwijl de andere dus rotzooi trapt?
Als dat de graadmeter wordt, dan worden wel heel veel artikelen in deze maatschappij dus duurder, en dan heb ik het niet alleen over de vuurwerk gerelateerde producten.

Jaa dat is waar, heb je gelijk in inderdaad. En waarschijnlijk kopen ze het uiteindelijk toch wel en betalen de mensen die er normaal mee om kunnen gaan meer.

Het lijkt me goed die discussie in het, bijvoorbeeld, totaalverbod topic te voeren met dit product als voorbeeld.

Kunnen we het hier over het product zelf hebben.

Dus ontopic: ben benieuwd naar de ervaringen en of dit de opmaat gaat zijn voor vergelijkbare, verboden producten / leveranciers. Zoiets in de komentenbomben versie lijkt me ook wel wat!

Innovatief!
Na het verbieden van de singleshots is dit uiteraard erg leuk stookvoer.
Ben benieuwd of je ook een mine zou kunnen maken met een flink dotje fluiters erin?
Of wordt dat ook gezien als singleshot?

Twee mines van ABA bevatten fluiters geloof ik. Weet zo uit het hoofd niet welke, maar het is mogelijk.

Innovatief!
Na het verbieden van de singleshots is dit uiteraard erg leuk stookvoer.
Ben benieuwd of je ook een mine zou kunnen maken met een flink dotje fluiters erin?
Of wordt dat ook gezien als singleshot?

Devil Scream en Rattle Bang zijn dat. Die vallen dus in de categorie mines/mijnen, (vermoedelijk) net zoals deze nieuwe Asian Mines.

In een mijn mag max. 50 gram aan pyrotechnische stoffen of preparaten aanwezig zijn, niet meer dan 5 pyrotechnische units met burstlading met ieder of maximaal 5 gram zwart buskruit, of maximaal 2 gram nitraat/metaal of maximaal 1 gram perchloraat/metaal.

Kortom, er is dus best nog wel het één en ander mogelijk op dit gebied. Vind het geweldig om te zien dat er meerdere mogelijkheden zijn om alternatieven op de markt te brengen en dat o.a. GBV hier ook op inspeelt. Kan niet wachten op aanvullende info en een productfilm, maar ben in ieder geval al enthousiast over de ontwikkeling.

Back
Bovenaan