Asian Budget Bombay

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1565
Artikelnaam: Asian Budget Bombay
Bruto Gewicht: 14.000 gram
Netto Kruitgewicht: 1800 gram
Aantal Schoten: 100 Schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter:
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs:
Adviesprijs 2023: € 169,00
Voorverkoop 2023: € 149,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1565_2019.jpg

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effecten lijken op de film net even te klein om echt indruk te maken. Wellicht komt hij in het echt beter uit de verf :)

Iemand deze toevallig al eens in de straat gehad? Met het wegvallen van de Red maroon, vind ik dit eigenlijk best een mooie box zo op de china-video! Mine erbij maakt het toch een leuke box, en het tempo is ook prima.

Iemand deze toevallig al eens in de straat gehad? Met het wegvallen van de Red maroon, vind ik dit eigenlijk best een mooie box zo op de china-video! Mine erbij maakt het toch een leuke box, en het tempo is ook prima.

Ben ook zeer benieuwd of iemand hem in de straat heeft gehad en zijn ervaring hier wil delen, of wellicht op een demo heeft gezien afgelopen jaar.

Adviesprijs 2020: € 169,00
Folderprijs 2020: € 149,00
Onlineprijs 2020: € 129,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Video van Pyro Toro

Komt goed over ! Tis geen Autograph of Red Maroon, maar wel erg gaaf zo met enkel dat rood!

Vorig jaar half oktober werd er 's avonds in de straat een box geschoten. Dat bleek dus deze te zijn. Het single effect kwam goed over en een prima burst. Vind het wel altijd lastig oordelen hoe goed zo iets is op zo'n moment als je het niet verwacht. Maar hoe dan ook is de adviesprijs veel te hoog.

Mijn zwager had deze nog even op de kop getikt einde jaar. Zat in kooi en was prima in orde! Helaas niet gefilmd..

Is voor een zacht prijsje te krijgen, zit in kooi. Vorig jaar echt van genoten, single effect maar prima en hard.

Back
Bovenaan