Artillery

Erg benieuwd. Had hem toch wel groter verwacht. Houten kistje wel blij mee! Btw, onder het papiertje LONT zat geen lont. Cake's eruit gehaald en zat verder naar beneden aan de zijkant.

20181229_145514.jpg

20181229_145529.jpg

Prachtige bak. Alleen al heerlijk om met een houten kist naar buiten wandelen.
Heerlijke opbouw naar een vette craclingfinale toe. Schoot hier zeer hoog en breed. Ik heb gefilmd maar vergat op record te drukken dus een deel van de bak staat niet op film
Echt heerlijk!

Mooie box verrassend de eerste twee cake zijn wat traag de laatste cacke is echt goed maar moet eerlijk blijven het was niet de mooiste cake van vannacht zou eerder dan voor de Blue night fire gaan of de Jack Hammer voor het geld maar idd wel al heerlijk om met zo’n kistje naar buiten te lopen en de lont moest je wel ff zoeken inderdaaad zat niet bovenop is niet echt de bedoeling denk ik

M
Prima box met goede burst en grote uitwerkingen. Zeker geen miskoop maar ook niet de beste in zijn soort.

Klopt helemaal geen slechte box maar voor het geld zijn er betere boxen begin is traag en de uitwerking was minder dan verwacht met uitzondering van de finale die is perfect
Maar goed het idee erachter houten kistje wel leuk hoor maar nogmaals hij was niet slecht maar voor een lagere prijs zou hij beter tot zijn recht komen tip voor Wolffvuurwerk

Geweldige box. Begon lekker rustig om daarna lekker los te gaan. Mooi kistje als herrinering eraan overgehouden. Wie weet komend jaar voor een mooie freakprijs te verkrijgen. €130,- is wel ietsje te.

Heb er zelf 90 voor betaald. Dat was op het randje voor een 1500 grammer. De box heeft mij in positieve zin verrast, goed gevulde lucht! Ik doe 'm weer als ik 'm voor een goede prijs kan krijgen. Doosje heb ik gered van de vuurton, toch een leuke opbergkist.

Heb er zelf 90 voor betaald. Dat was op het randje voor een 1500 grammer. De box heeft mij in positieve zin verrast, goed gevulde lucht! Ik doe 'm weer als ik 'm voor een goede prijs kan krijgen. Doosje heb ik gered van de vuurton, toch een leuke opbergkist.

90???? jhoe heb je dat voor elkaar gekregen ? haha

Hierbij een straat filmpje. Verrassend goed blokje met een mooie opbouw en heldere kleuren. Zeker met korting een aanrader. De kwaliteit van de kist viel me ook niet tegen.

Ik vond deze wel leuk alleen jammer dat alleen de eerste cake afging en we deze daarna bij de reserve lont moesten afsteken....Hele opbouw was op dat moment weg....

90???? jhoe heb je dat voor elkaar gekregen ? haha

Bij Pyrofreakshuizen b.v. Leuke box. Uiteraard de kist bewaard en de Cakes vanuit de kist geschoten waardoor er wat mooie sporen van brandplekken in de kist zijn gekomen. Maakt het helemaal af.

20190105_132600.jpg

20190105_132543.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan