Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2025/2026

Toch wel erg verbaasd na dat nieuws artikel vandaag, lont te lang????? :frusty:
Echt totaal niet logisch hoe langer de lont hoe beter, zijn mensen echt zo achterlijk dat ze dan gaan kijken als het te lang duurt je ziet toch het lont branden.
Dat zou je verbazen. Genoeg mensen die denken 'hij doet het niet' en lopen er weer op af.

De regel lont tussen 3 en 8 seconden bestaat al jaren. Dikke prima mijns insziens.

Dan valt het behoorlijk mee! Vind ik. Kon erger.

Hebben de vele importeurs wel iets te doen... mits dat verbod niet doorgaat natuurlijk. Veel producten missen na het kooiverbod een degelijke burst. Veel mist kracht. Riakeo en Wolff kunnen het wel. Nu de rest nog.

Schrok even dat de Palm Springs op de lijst stond, maar ik zag dat het al een kleine 2 weken geleden hier in het topic was gemeld (had ik gemist) en aangezien ik ondertussen nog niets van de winkel heb gehoord waar ik hem heb besteld, ga ik er vanuit dat er meerdere batches zijn en er (voor mij) waarschijnlijk niets aan de hand is.

Schrok even dat de Palm Springs op de lijst stond, maar ik zag dat het al een kleine 2 weken geleden hier in het topic was gemeld (had ik gemist) en aangezien ik ondertussen nog niets van de winkel heb gehoord waar ik hem heb besteld, ga ik er vanuit dat er meerdere batches zijn en er (voor mij) waarschijnlijk niets aan de hand is.
Ik zou 2x palm springs als vervanger krijgen bij breda, ben benieuwd.

Back
Bovenaan