Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Graag, wat weet je?Ik zeg maar even niets...
Hij heeft dit vorige week ofzo al aangegeven...Graag, wat weet je?
Sorry pik dat ik niet alle posts heb onthouden...Hij heeft dit vorige week ofzo al aangegeven...
Haha t was ook geen verwijt ofzo hoor...Sorry pik dat ik niet alle posts heb onthouden...
Dan moet je wat aan die toon doenHaha t was ook geen verwijt ofzo hoor...
Ik zal een toontje lager zingenDan moet je wat aan die toon doen![]()
Doe maar stiekem met je gedanst danIk zal een toontje lager zingen![]()
Scherp!!Doe maar stiekem met je gedanst dan
Niks concreet, maar krijg wel het gevoel.. Las het verhaal van Maas en Waal en zie nu ook dit stuk van Boxum...
En kan me me van vorig jaar Vox vuurwerk herrineren...
al onze artikelen zijn binnen onze laatste containers worden momenteel gelost, de superior gold is vanochtend binnen gekomen en wordt vanaf nu non stop uitgeleverd. Tenzij de dealer er voor kiest om zijn bestelde artikelen te annulerenBoot dat nog binnen had moeten komen komt dus niet op tijd. Hier zitten nog behoorlijk wat producten op.
O.a. Katan Suporior Gold
Ik kreeg vanochtend inderdaad ook een bericht. Dat is mooi nieuws!al onze artikelen zijn binnen onze laatste containers worden momenteel gelost, de superior gold is vanochtend binnen gekomen en wordt vanaf nu non stop uitgeleverd. Tenzij de dealer er voor kiest om zijn bestelde artikelen te annuleren
Dan zou ik voor de Super Flowers gaan!Vandaag te horen gekregen dat de Break Out van Wolff niet optijd binnenkomt heb als mogelijke vervangers de Sky Symphony van Rubro of de Super Flowers van vuurwerkmania. @Knettermans