Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

In het freakactie topic werd gemeld door vuurwerk pap dat de Color of Hypnose bij hun ook niet op zou komen dagen,als ik het goed heb gehoord gisteren,ook ivm iets met een boot :rolleyes:

Niks concreet, maar krijg wel het gevoel.. Las het verhaal van Maas en Waal en zie nu ook dit stuk van Boxum...
En kan me me van vorig jaar Vox vuurwerk herrineren...

Onee hoor, Vox maakt er zelf een potje van. Kreeg niks van mijn bestelling vorig jaar, verschillende importeurs. Want dit was mis en dit was mis. Misschien moeten zij even zelf hun zaken op orde krijgen.

Boot dat nog binnen had moeten komen komt dus niet op tijd. Hier zitten nog behoorlijk wat producten op.
O.a. Katan Suporior Gold
al onze artikelen zijn binnen onze laatste containers worden momenteel gelost, de superior gold is vanochtend binnen gekomen en wordt vanaf nu non stop uitgeleverd. Tenzij de dealer er voor kiest om zijn bestelde artikelen te annuleren

Vandaag te horen gekregen dat de Break Out van Wolff niet optijd binnenkomt heb als mogelijke vervangers de Sky Symphony van Rubro of de Super Flowers van vuurwerkmania. @Knettermans

Back
Bovenaan