Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

omdat?

Dit zijn gewoon CE goedgekeurde producten voor import.\
toen overig vuurwerk verboden werd mocht dit ook leeg verkocht worden in het zelfde jaar.

of mis ik iets
Dat is volgens mij nog niet bekend. De winkels horen hier ook later pas iets van dus daarom twijfel ik of dat ze in Januari open kunnen gaan voor de freaks. Maar is iets voor een ander topic denk ik dus zal hier verder niet meer reageren.

Heb ondertussen te horen gekregen dat er van de WCKD Heroes 2 cakes afgekeurd zijn (Voltan en Coyopa). De sets worden uitgeleverd met dubbele cakes.
Fijn om inmiddels wat meer duidelijkheid te hebben. Ben zojuist nog bij een Magnum dealer langs geweest en ik vroeg naar de WCKD Heroes, maar de betreffende winkelier ging er vanuit alles te kunnen leveren. Wellicht oude batch of nog niet volledig geïnformeerd. Bedankt voor de update

Hoorde vorige week dat Fireworks Specials ook vrij laat komen. Even afwachten hoe het gaat ontwikkelen.
Dit was vorig jaar volgens mij ook al.

Informatie omtrent de Full Assault is onjuist. Product komt nog binnen, daarnaast zullen veel winkels nog voorraad hebben van vorig jaar. Mag dus van het lijstje af.

Bron: Wolff

Krijg net van een winkelier in Diemen te horen dat de Obsessed te laat binnenkomt. Heb daar nu een ander product voor moeten kiezen.

Fire Valley en Fire Festival worden ook niet meer aan deze winkelier uitgegeven, maar kan best zijn dat andere winkeliers deze wel gewoon nog ontvangen.

artikel nog wel geleverd wordt omdat er een andere batch beschikbaar is die dus niet afgekeurd is.

Bonfireworks:

6295 Double Force (L) - (bron: Dealer)
6250 Silver Ice (L) - (bron: dealer)

Broekhoff (Vuurwerkexpert):
0568 Delicious Mix (A) - (bron: Dealer, betreft batch 2024-1)
5177 Maori Blended Family (A) - (bron: Dealer, betreft batch 5177-2023-2, andere batches worden wel geleverd)

China Red:
KY7404 Cameleon Pack (A) - (bron: dealer, één cake afgekeurd en mogelijk dus één cake dubbel in de set)
KY6305 Jayhawk (A) - (bron: dealer, deels afkeur dus zal deels gewoon geleverd worden)
KY6308 Lion (A) - (bron: dealer, deels afkeur dus zal deels gewoon geleverd worden)
KY3406 Piranha (A) - (bron: dealer, deels afkeur dus zal deels gewoon geleverd worden)
KY6162 Starlight (A) - (bron: dealer, deels afkeur dus zal deels gewoon geleverd worden)
KY7402 Supreme Pack 2 (A) - (bron: dealer, 3 cakes afgekeurd en die worden vervangen door andere cakes)

Evolution:
2626 Noi-Z (A) - (bron: importeur)

FWS (Fireworks Specials):
5007 Color crown box (A) (bron: Dealer)
5005 Crackle king (A) (bron: Dealer)
3616 Golden Temple (A) (bron: Deale

Op de site van Intratuin Duiven staat het volgende product.

Ze hebben daar ook een aantal vervangers voor bepaalde producten al opgegeven.

1734961098231.png

23-12

Familie traditie

deze compound mag helaas niet uitgeleverd worden, heb je deze compound besteld? zodra u de order hier komt ophalen regelen wij een vervanging voor

excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor de medewerking
21-12-12

Double Conquest

Helaas komt het volgende artikel niet hiervoor hebben wij een vervanging voor

1x Alaska + 1x Whiplash

volgend jaar zou zeker deze artikel wel aanwezig zijn!

20-12

Instinct

Helaas komt het volgende artikel niet op tijd binnen hiervoor hebben wij een vervanging voor
Hysteria

volgend jaar zou zeker deze artikel wel aanwezig zijn!

Double Conquest is de enige van deze lijst die ik in de bestelling had staan. Nog geen bericht van winkel waar ik die besteld had, dus ben benieuwd wat ze als oplossing aanbieden

Back
Bovenaan