Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Helaas zojuist wat CR artikelen toegevoegd die afgekeurd zijn en Katan artikelen die erg laat komen en op z'n vroegst de 30e beschikbaar zijn voor uitlevering bij winkels. Tevens zal een deel van de Wolff Full Assault pas de 30e beschikbaar zijn voor levering, een deel is gelukkig al wel binnen.

Ik kreeg trouwens van een dealer uit Breda het volgende bericht met betrekking tot mijn Beast of burden :

M1667 - Beast of Burden wordt door de leverancier mogelijk niet volledig uitgeleverd

— Bij een aantal bestellingen zal deze vervangen worden voor RVW943 - Stars From Universe

— Omdat de aantallen en timing van de Beast of Burden leveringen nog onduidelijk zijn kunnen wij hierover geen communicatie/garanties geven

Hoe zit het met de katan spullen eigenlijk? Dacht dat alles wat nu nog verkocht werd restvoorraden waren? Hoe kan dan e.e.a. te laat geleverd worden?

Hoe zit het met de katan spullen eigenlijk? Dacht dat alles wat nu nog verkocht werd restvoorraden waren? Hoe kan dan e.e.a. te laat geleverd worden?
Cafferata lijkt gewoon producten te blijven importeren onder de noemer katan, net zo met die nieuwe boxen.
De constructie snap ik zelf ook niet echt, wellicht te maken met naamsbekendheid??
ik doe ook maar een wilde gok

Artikel 5177 Maori Blended Family 146 shots met batchnummer 5177-2023-2
Wordt een andere batch voor uitgeleverd.

Artikel 465 WCKD Heroes met batchnummer 465-2023-1
Hier lijkt geen alternatieve batch (meer) van te zijn. Ik weet niet of er oude / andere batches in omloop zijn bij winkeliers.

Bron: Broekhoff (info ontvangen als winkelier)

Heb ondertussen te horen gekregen dat er van de WCKD Heroes 2 cakes afgekeurd zijn (Voltan en Coyopa). De sets worden uitgeleverd met dubbele cakes.

Over welke artikelen hebben we het dan ?

Ik heb namelijk de las fallas besteld en de hummingbird,maar nog niks vernomen van de winkel waar ik het besteld heb :confused:
Die iig beiden niet. Zie startpost voor details.

Cafferata importeert nog steeds Katan artikelen.

Om het positief te houden, vanaf 2 januari kunnen we weer flink inkopen denk ik.

Blijft ieder jaar een ellende hoor al die afkeur en spullen wat te laat komen.
De freakwinkels die normaal in Januari al open gaan kunnen dat nu toch niet doen omdat er dan nog niks bekend is over die kooien? Of ze moeten alleen kooiloze producten op hun site zetten.

omdat?

Dit zijn gewoon CE goedgekeurde producten voor import.\
toen overig vuurwerk verboden werd mocht dit ook leeg verkocht worden in het zelfde jaar.

of mis ik iets

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan