Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat de heavy legend 25's? Jammer!
Ja dat was 2x 25 schots die ik besteld had

Enige tijd geleden heb je een bestelling bij ons geplaatst, dank daarvoor! Vandaag kregen we bericht van de importeur over het artikel Hardcore Helium dat jij besteld hebt. Dit product zal helaas niet binnenkomen vanuit de fabriek

Bron:vuurwerk365.nl

Enige tijd geleden heb je een bestelling bij ons geplaatst, dank daarvoor! Vandaag kregen we bericht van de importeur over het artikel Hardcore Helium dat jij besteld hebt. Dit product zal helaas niet binnenkomen vanuit de fabriek

Kreeg vorige week een bericht binnen dat ze wel binnen komen, maar in mindere aantallen dus ik kreeg mijn bestelde Hardcore Helium niet geleverd, maar nu komen ze dus helemaal niet meer binnen?

Heavy Legends

Enige tijd geleden heb je een bestelling bij ons geplaatst, dank daarvoor! Vandaag kregen we bericht van de importeur over het artikel Heavy Legends 2=1 dat jij besteld hebt. Dit product zal helaas niet binnenkomen vanuit de fabriek. Dit betekent dat wij deze niet aan jou kunnen uitleveren.

Bron: mail van Vuurwerk365
Zoals ik het lees, wordt die helemaal niet geleverd vanuit de fabriek
Dan ga ik het wel horen van de andere winkel waar ik hem daarna besteld had, het is helaas niet anders.

Vreemd, net contact gehad met Rubro. Dit artikel krijgen wij gewoon geleverd.

Ook deze krijgen wij gewoon binnen.

Ik denk dat het verstandig is om even te stoppen met het posten van winkeliersmeldingen want dit levert onjuiste info en onrust op.

Ook deze krijgen wij gewoon binnen.

Ik denk dat het verstandig is om even te stoppen met het posten van winkeliersmeldingen want dit levert onjuiste info en onrust op.

Verwarrend is dat deze winkel communiceert dat het vanuit de fabriek niet geleverd wordt. Dat roept al snel vragen op...

Verwarrend is dat deze winkel communiceert dat het vanuit de fabriek niet geleverd wordt. Dat roept al snel vragen op...
Juist vanwege die onnodige onrust geef ik aan om even te stoppen met het plaatsen van meldingen vanuit deze winkel.

Want Rubro geeft dus zelf aan dat dit niet klopt. De genoemde artikelen krijgen wij gewoon geleverd.

Juist vanwege die onnodige onrust geef ik aan om even te stoppen met het plaatsen van meldingen vanuit deze winkel.

Want Rubro geeft dus zelf aan dat dit niet klopt. De genoemde artikelen krijgen wij gewoon geleverd.

Ja mee eens! Even afwachten nog.

Hopelijk is het waar wat Gizmo zegt :)
Als er een blokje is waar ik wel naar uit kijk is het wel deze.

Alleen de eigenaar van het topic kan de startpost aanpassen, dus dat komt wel goed. Zolang het niet op die lijst staat is het nog niet zeker (was iig de afspraak afgelopen jaar)
Vorig jaar hadden we ook van dit soort situaties en toen heb ik dit soort meldingen allemaal eerst zoveel mogelijk geverifieerd voordat ik ze in de lijst zette. Dat zal dit jaar ook zo zijn denk ik maar omepje is de TS dus die kan de lijst aanpassen.

Het is in ieder geval beter wanneer een product niet in de lijst staat terwijl er wel iets aan de hand is dan andersom om te voorkomen dat er allerlei winkels vragen krijgen die onnodig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan