tjeerdbeer
VWC lid
Is dat de heavy legend 25's? Jammer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat was 2x 25 schots die ik besteld hadIs dat de heavy legend 25's? Jammer!
Kreeg vorige week een bericht binnen dat ze wel binnen komen, maar in mindere aantallen dus ik kreeg mijn bestelde Hardcore Helium niet geleverd, maar nu komen ze dus helemaal niet meer binnen?Enige tijd geleden heb je een bestelling bij ons geplaatst, dank daarvoor! Vandaag kregen we bericht van de importeur over het artikel Hardcore Helium dat jij besteld hebt. Dit product zal helaas niet binnenkomen vanuit de fabriek
Bron:vuurwerk365.nl
Zoals ik het lees, wordt die helemaal niet geleverd vanuit de fabriekKreeg vorige week een bericht binnen dat ze wel binnen komen, maar in mindere aantallen dus ik kreeg mijn bestelde Hardcore Helium niet geleverd, maar nu komen ze dus helemaal niet meer binnen?
Dan ga ik het wel horen van de andere winkel waar ik hem daarna besteld had, het is helaas niet anders.Zoals ik het lees, wordt die helemaal niet geleverd vanuit de fabriek
Heavy Legends
Enige tijd geleden heb je een bestelling bij ons geplaatst, dank daarvoor! Vandaag kregen we bericht van de importeur over het artikel Heavy Legends 2=1 dat jij besteld hebt. Dit product zal helaas niet binnenkomen vanuit de fabriek. Dit betekent dat wij deze niet aan jou kunnen uitleveren.
Bron: mail van Vuurwerk365
Zoals ik het lees, wordt die helemaal niet geleverd vanuit de fabriek
Dan ga ik het wel horen van de andere winkel waar ik hem daarna besteld had, het is helaas niet anders.
Ook deze krijgen wij gewoon binnen.Enige tijd geleden heb je een bestelling bij ons geplaatst, dank daarvoor! Vandaag kregen we bericht van de importeur over het artikel Hardcore Helium dat jij besteld hebt. Dit product zal helaas niet binnenkomen vanuit de fabriek
Ook deze krijgen wij gewoon binnen.
Ik denk dat het verstandig is om even te stoppen met het posten van winkeliersmeldingen want dit levert onjuiste info en onrust op.
Juist vanwege die onnodige onrust geef ik aan om even te stoppen met het plaatsen van meldingen vanuit deze winkel.Verwarrend is dat deze winkel communiceert dat het vanuit de fabriek niet geleverd wordt. Dat roept al snel vragen op...
Juist vanwege die onnodige onrust geef ik aan om even te stoppen met het plaatsen van meldingen vanuit deze winkel.
Want Rubro geeft dus zelf aan dat dit niet klopt. De genoemde artikelen krijgen wij gewoon geleverd.
Vorig jaar zijn er wel extra afspraken gemaakt over het plaatsen van meldingen in dit topic. Om onjuiste informatie en onnodige onrust te voorkomen.Is het dan niet handiger dat bepaalde accounts waarvan zeker is dat het winkeliers/importeurs zijn alleen kunnen posten in dit topic?
Is het dan niet handiger dat bepaalde accounts waarvan zeker is dat het winkeliers/importeurs zijn alleen kunnen posten in dit topic?
Hopelijk is het waar wat Gizmo zegtEnige tijd geleden heb je een bestelling bij ons geplaatst, dank daarvoor! Vandaag kregen we bericht van de importeur over het artikel Hardcore Helium dat jij besteld hebt. Dit product zal helaas niet binnenkomen vanuit de fabriek
Vorig jaar hadden we ook van dit soort situaties en toen heb ik dit soort meldingen allemaal eerst zoveel mogelijk geverifieerd voordat ik ze in de lijst zette. Dat zal dit jaar ook zo zijn denk ik maar omepje is de TS dus die kan de lijst aanpassen.Alleen de eigenaar van het topic kan de startpost aanpassen, dus dat komt wel goed. Zolang het niet op die lijst staat is het nog niet zeker (was iig de afspraak afgelopen jaar)