funkeliefhebber
VWC lid
Die dingen kunnen we straks volop kopen in Belgie en Duitsland.....
Erg vervelend dat ze zijn afgekeurd.
Erg vervelend dat ze zijn afgekeurd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
deze stonden al in de bunker s van de winkeliers .
verwacht deze twee vrij snel bij loots nu . die is er vaak als de kippe bij met afkeur in nl .
ik weet niet of van deze twee al verschillende batch jaren zijn , want dan kan het zijn dat bv batch 2022 is afgekeurd en de 2021 batch gewoon mag uitgeleverd worden
Karton teufel??? why?ik had 1 karton van de komodo en 1 karton springteufel 1 :(
V.w.b. cracker fontain bij Vuurwerkbunker Breda hebben ze geen terugkoppeling gehad. Dus ik heb nog wel hoop dat deze erin blijven. Ze zijn bij de vestiging Breda wel uitverkocht.
Afsteken denk ik.Karton teufel??? why?
Alles is afgekeurd, en Lesli komt hetgeen reeds uitgeleverd is zelfs ophalen.
Reminder jongens....Laten we wel proberen om enkel producten te plaatsen waarbij ook daadwerkelijk door een winkelier of importeur is bevestigd dat dit betreffende product is afgekeurd. Aan speculeren hebben we niet veel, al verhoogd het wel flink de kruitstress.
Karton teufel??? why?
Ik in ieder geval nog niks van Vuurwerkbunker en die zijn tot nu toe altijd zeer correct en snel geweest met hun communicatie vorige jaren.Iemand iets van vuurwerkplanet gehoord over de Komodo en Teufel al?