Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Baby-BOOM!
Citaat uit de mailing van Lesli: Uit recente testen is gebleken dat het artikel met productiejaar 2019 mogelijk problemen kan geven en dat het niet uitgeleverd mag worden aan de consument.
Wat een dramaDe Drama King van Redwire blijkt ook afgekeurd te zijn. Rede onbekend.
Hoorde ik vandaag bij TP.
Ik zie deze ook nergens meer te koop staan, op evolutionvuurwerk.nl staat deze overal op uitverkocht.
Afkeur 2345 Color Storm
Geachte Evolution-dealer,
Zojuist hebben wij bericht gekregen dat artikel 2345 Color Storm van Evolution is afgekeurd.
Indien u dit artikel al verkocht heeft, kunt u deze vervangen door 2752 Tempest.
Afkeur 2345 Color Storm
Geachte Evolution-dealer,
Zojuist hebben wij bericht gekregen dat artikel 2345 Color Storm van Evolution is afgekeurd.
Indien u dit artikel al verkocht heeft, kunt u deze vervangen door 2752 Tempest.
Wat ik me dan afvraag: moet je dit accepteren (een specifiek ander artikel voor hetzelfde bedrag, waar je niet om hebt gevraagd)? In de normale wereld namelijk niet, maar in vuurwerkland willen dit soort dingen nog wel eens anders zijn. Ik zou het in ieder geval nooit accepteren.
Inderdaad extra zuur dat het dan de Tempest is, wellicht hebben ze nog behoorlijk wat voorraad daarvan.![]()
Wat ik me dan afvraag: moet je dit accepteren (een specifiek ander artikel voor hetzelfde bedrag, waar je niet om hebt gevraagd)? In de normale wereld namelijk niet, maar in vuurwerkland willen dit soort dingen nog wel eens anders zijn. Ik zou het in ieder geval nooit accepteren.
Inderdaad extra zuur dat het dan de Tempest is, wellicht hebben ze nog behoorlijk wat voorraad daarvan.![]()
Raar want deze is gister gewoon op een demo geschoten. Van een schieter vernomen dat het productie betrof.De Drama King van Redwire blijkt ook afgekeurd te zijn. Rede onbekend.
Hoorde ik vandaag bij TP.
De Tempest wordt alleen aanbevolen, omdat het vergeleken met de Color Storm prijstechnisch hetzelfde verhaal is. Daar zit verder niks achter en al helemaal niet dat de Tempest nog flink op voorraad zou zijn. Als koper hoef je dit niet te accepteren, want het is slechts een suggestie. Een ander artikel is bij ons altijd wel bespreekbaar. Is de meerprijs aanzienlijk hoger, dan kan er in overleg iets worden bijbetaald. Mochten we er met de klant echt niet uitkomen, dan is geld terug ook een optie. Als winkelier is dat vaak nog de beste optie. Zeker als je er als winkelier in feite niks aan kan doen. Kan je door eigen falen niet uitleveren, dan is coulance meer op zijn plaats vind ik en moet je als winkelier op de spreekwoordelijke blaren zitten.