Artikelen die niet binnen komen of zijn afgekeurd in 2019!

De Baby-BOOM!

Citaat uit de mailing van Lesli: Uit recente testen is gebleken dat het artikel met productiejaar 2019 mogelijk problemen kan geven en dat het niet uitgeleverd mag worden aan de consument.

Ben benieuwd wat je dan nu gratis krijgt bij Lesli (vuurwerkplanet) ?

Ik zou de Baby-boom gratis bij mijn bestelling krijgen en hij staat nog steeds bij mijn dealer op vuurwerkplanet als gratis vuurwerk.

De Drama King van Redwire blijkt ook afgekeurd te zijn. Rede onbekend.
Hoorde ik vandaag bij TP.

Afkeur 2345 Color Storm

Geachte Evolution-dealer,

Zojuist hebben wij bericht gekregen dat artikel 2345 Color Storm van Evolution is afgekeurd.
Indien u dit artikel al verkocht heeft, kunt u deze vervangen door 2752 Tempest.

Afkeur 2345 Color Storm

Zojuist hebben wij bericht gekregen dat artikel 2345 Color Storm van Evolution is afgekeurd.
Indien u dit artikel al verkocht heeft, kunt u deze vervangen door 2752 Tempest.

Poh daar zou ik niet echt blij van worden, die tempest is nou niet bepaald warm ontvangen. Ik heb zelf de colour storm niet, hoop wel dat de laatste cake van mijn dragon box 3 het net zo lekker gaat doen als vroeger.

Afkeur 2345 Color Storm

Wat ik me dan afvraag: moet je dit accepteren (een specifiek ander artikel voor hetzelfde bedrag, waar je niet om hebt gevraagd)? In de normale wereld namelijk niet, maar in vuurwerkland willen dit soort dingen nog wel eens anders zijn. Ik zou het in ieder geval nooit accepteren.

Inderdaad extra zuur dat het dan de Tempest is, wellicht hebben ze nog behoorlijk wat voorraad daarvan. :rolleyes:

Wat ik me dan afvraag: moet je dit accepteren (een specifiek ander artikel voor hetzelfde bedrag, waar je niet om hebt gevraagd)? In de normale wereld namelijk niet, maar in vuurwerkland willen dit soort dingen nog wel eens anders zijn. Ik zou het in ieder geval nooit accepteren.

Inderdaad extra zuur dat het dan de Tempest is, wellicht hebben ze nog behoorlijk wat voorraad daarvan. :rolleyes:

je hoeft het niet te accepteren de verkoper probeert een gelijkwaardig product te verzorgen, is dat niet naar wens dan mag je altijd je geld terug vragen.

De Tempest wordt alleen aanbevolen, omdat het vergeleken met de Color Storm prijstechnisch hetzelfde verhaal is. Daar zit verder niks achter en al helemaal niet dat de Tempest nog flink op voorraad zou zijn. Als koper hoef je dit niet te accepteren, want het is slechts een suggestie. Een ander artikel is bij ons altijd wel bespreekbaar. Is de meerprijs aanzienlijk hoger, dan kan er in overleg iets worden bijbetaald. Mochten we er met de klant echt niet uitkomen, dan is geld terug ook een optie. Als winkelier is dat vaak nog de beste optie. Zeker als je er als winkelier in feite niks aan kan doen. Kan je door eigen falen niet uitleveren, dan is coulance meer op zijn plaats vind ik en moet je als winkelier op de spreekwoordelijke blaren zitten.

De Tempest wordt alleen aanbevolen, omdat het vergeleken met de Color Storm prijstechnisch hetzelfde verhaal is. Daar zit verder niks achter en al helemaal niet dat de Tempest nog flink op voorraad zou zijn. Als koper hoef je dit niet te accepteren, want het is slechts een suggestie. Een ander artikel is bij ons altijd wel bespreekbaar. Is de meerprijs aanzienlijk hoger, dan kan er in overleg iets worden bijbetaald. Mochten we er met de klant echt niet uitkomen, dan is geld terug ook een optie. Als winkelier is dat vaak nog de beste optie. Zeker als je er als winkelier in feite niks aan kan doen. Kan je door eigen falen niet uitleveren, dan is coulance meer op zijn plaats vind ik en moet je als winkelier op de spreekwoordelijke blaren zitten.

En het is niet meer als gewoonlijk dat er in eerste instantie een vergelijkbaar product van gelijk prijs word aangeboden.
Het staat volgens mij zelfs in leveringsbepalingen dat dat de gewoonlijke gang van zaken is.
Het is zelfs een stukje extra service naar de klant toe, ze kunnen ook gewoon blindelings je geld terug storten zonder verdere opgaaf van reden.

Pfff ik heb altijd ff een stressmomentje als ik dit topic in de nieuwe berichten lijst zie. Zonde van de Overloaded inderdaad... :(

Back
Bovenaan