the cigarman
VWC lid
Waar andere importeurs dit jaar maatregelen hebben genomen om het spul eerder binnen te krijgen na het gedoe van vorig jaar, heeft Zena hier duidelijk in gefaald, kan niet anders zeggen helaas
Ga je zelf vuurwerk importeren....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar andere importeurs dit jaar maatregelen hebben genomen om het spul eerder binnen te krijgen na het gedoe van vorig jaar, heeft Zena hier duidelijk in gefaald, kan niet anders zeggen helaas

Ga je zelf vuurwerk importeren....![]()
Ik had nog even goede hoop maar zojuist helaas bevestigd gekregen dat ook de Blitzies niet gaan komen dit jaar...![]()
White wolf next gen silver label lesli. komt dit jaar ook niet na NL, voldeed niet aan de kwaliteit

bron ? Dan kan ik hem erbij zetten![]()

bron ? Dan kan ik hem erbij zetten![]()
De Turbo Tubes (Bestsellers) van Lesli komen ook niet binnen.
Bevestigd door Tony op FPM.
Ik heb het even nagevraagd bij de buurtjes.
En hoe zit het dan met die omlabelingen, de gas pipes? Iemand?
En hoe zit het dan met die omlabelingen, de gas pipes? Iemand?
Hier ben ik ook benieuwd naar
Valt me tot nu toe reuze mee. Vorig jaar had dit topic heel wat meer activiteit. Hopelijk blijft het hier mooi rustig.
Was het vorig jaar niet zo dat 80% van de lijst uit witte vuurwerk bestond, of was dit het jaar daarvoor?
Heb even snel gekeken, maar dat was iig niet afgelopen jaar. Dit was de lijst van afgelopen jaar: