Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
afgelopen jaren een andere invulling gaan geven aan oudjaarsdag waardoor ik veel heb overgehouden.
Dit jaar zal het denk ik rond de 80 zitten.

Tot nu toe staat de teller op 380 eurie, whishlist staat dit moment op 600 euro. Hoop zo rond de 1000 uit te komen, volgens mij gaat dat aardig lukken.

pfff budget. Ik weet het echt niet. Ik heb inmiddels geleerd om niet van alles te kopen wat los en vast zit. Ik probeer echt alleen te kopen wat ik echt heel erg gaaf vind. En een deel van het budget gaat altijd in een fluitproject zitten. hoeveel het wordt? geen idee dus... En ik wil het ook niet weten eigenlijk.

ikzelf heb een budget van 100 euro, maar precies 100 euro lukt bijna niet wat je graag wilt. dus kan zomaar zijn dat ik er een paar euro's er boven zit. het gaat er om dat je leuk en mooie vuurwerk hebt en niet persé om hoe duur het is.

ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en veel afsteek plezier !

Tegenwoordig doe ik het anders. Ik heb geen vast budget meer, maar heb wel een grens gesteld qua hoeveelheid vuurwerk. Ik heb een maximaal aantal ingesteld op cakes, boxen en pijlen. De kunst is dan om uiteindelijk op die aantallen te eindigen. De rest zoals singleshots en kleine meuk zie ik wel waar het eindigt, maar kleine meuk moet ik ook niet teveel meer inslaan. Al weet iedereen hier hoe dat gaat in december. :rolleyes:

Mijn budget voor dit jaar is 2000 euro. Zal ook het laatste jaar zijn dat het zoveel gaat worden aangezien ik volgende jaar opzoek ga naar een eigen woning!

Als je die 5 kinderen niet had was het dan meer? Of bedoel je iedereen brengt wat in zodat het budget op 1600 komt:p

Precies zoals het hoort dus. Vind het persoonlijk ook totaal niet kunnen dat je liegt/zwijgt over wat je uitgeeft. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie :bonk:.

NIELS
Ik weet dat het 1000 of meer word, dus een vast bedrag roepen heeft toch geen zin Het word altijd meer, dus ga ik vanaf 1000 kijkenwaar de meter strand. :D

Dit jaar wederom niet zon groot budget. Maar ik probeer de mooiste cakes voor de laagste prijs te krijgen en dat gaat mooi bij de diverse freak sites. Ik hou het dit jaar bij +-500 euro

En de prijsvragen hier natuurlijk. Ik heb al een Der Hammer gewonnen:D

Afgelopen jaar was voor mij super en eigenlijk te veel 1500 euros ondanks ik zo gek ben op vuurwerk zijn de dagen na oud en nieuw nog pijnlijker :( pas een huis gekocht enz maar kan het niet laten om veel te kopen.. ik schat tussen den 500-700 maar als mijn adrenaline weer gaat stijgen kan het zomaar weer tegen de 1000 aan gaan. :bonk: heb er weer zin in :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan