erase2fast
VWC lid
En dan heb je het onvoorspelbare; https://nos.nl/artikel/2199828-tientallen-doden-bij-explosie-vuurwerkfabriek-indonesie.html lijkt mij ook invloed hebben als daar een collectie wordt gemaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hangt er af hou hard het laatste schip in December vaartSchijnt eind november een containerschip met ADR aan te komen en in december weer (rond de kerst)
Ik heb vernomen dat er 2 fabrieken in China ontploft zijn en dat de overheid alle productie heeft stilgelegd. Daarbij zou men in China eerst produceren voor de Amerikaanse markt en dan pas voor de Europese markt. Dat belooft dus niet veel goeds voor producten die nog niet in bunkers liggen of onderweg zijn
Ik heb vernomen dat er 2 fabrieken in China ontploft zijn en dat de overheid alle productie heeft stilgelegd. Daarbij zou men in China eerst produceren voor de Amerikaanse markt en dan pas voor de Europese markt. Dat belooft dus niet veel goeds voor producten die nog niet in bunkers liggen of onderweg zijn
Maar is toch zo dat voor VS vooral voor 4 juli is en FR voor 14 juli? Ik weet niet hoeveel de Britten met de jaarwisseling de lucht injagen maar Duitsland heeft al zoveel producten gelijk met NL dat dat gedeeltelijk zal samenvallen. Natuurlijk heeft groterd Weco een dikke hap exclusief voor DE. 3 maanden spul op zee naar VS/FR dan is hele lente/zomer tot aug/sept voor jaarwisselingproductie, wel net in het riskanter hetere gedeelte dus. Groter deel van het jaar dus voor de juli-feesten met wrs minder volume. De slimme NL/DE importeur gaat daar tussen zitten, wat je volgens mij bij groterds Weco en Lesli bv ziet.Het klopt dat er eerst geproduceerd wordt voor de Amerikaanse markt, Frankrijk zit voor ons net als Duitsland en Engeland. Dit is echter al jaren zo, feit is wel dat er dit jaar meer problemen zijn van hitte golven en overstromingen waardoor fabrieken genoodzaakt waren om te sluiten.
Maar is toch zo dat voor VS vooral voor 4 juli is en FR voor 14 juli? Ik weet niet hoeveel de Britten met de jaarwisseling de lucht injagen.
Fireworksforall:
Bad Spartan
Clan of Six
Polux & Castor
Victory ass.
Fireworksforall:
Bad Spartan
Clan of Six
Polux & Castor
Victory ass.
Fireworksforall:
Bad Spartan