Meestal wel, maar staat vaak ook geregeld in de algemene voorwaarden die een winkelier hanteert. Vraag er naar!!
De voorwaarden van een winkelier mogen nooit de wetgeving mbt koop op afstand overrulen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Meestal wel, maar staat vaak ook geregeld in de algemene voorwaarden die een winkelier hanteert. Vraag er naar!!
Het zou mij benieuwen of Pangu nog iets laat weten. Want ik weet dat zij ook getroffen zijn door de problemen in China en dat producten pas midden december binnen zouden komen.
Daarop nog een vraag voor de kenners.. welke importeurs/leveranciers zijn niet of nauwelijks geraakt door de issues in China?
Ja klopt dit duurt +- 4 weken als het verder geen vertraging oploopt.
Wat mij bekend is dat het wel gewoon op de planning staat om dit jaar nog binnen te komen![]()
Wil niet de grote pessimist zijn maar reken maar op gemiddeld 5 weken. Daarbij komt nog...
- Transport van Liuyang naar haven van een aantal dagen.
- Afhandeling in Rotterdame haven.
- Lokaal transport.
- Etc.
We kunnen alleen maar afwachten en er vanuit gaan dat alles op tijd binnen is....
Kunnen ze niet d boot van sinterklaas charteren? Die is altijd stipt op tijd elk jaar
Hahahaha weet niet hoe de contacten van de importeurs zijn met onze goedheiligman....En of we dan niet wat uit te leggen hebben aan de kinderen![]()
In de praktijk zal het allemaal heus wel mee vallen en er zullen net zoals ieder jaar spullen niet binnen komen. Voor de late termijn bestellers in China , voor die bedrijven gaat het kort dag worden maar ja dat is ook een beetje hun eigen schuld.
De afgelopen jaren is er het ene na het nadere incident geweest dus gewoon alles op tijd regelen lijkt mij al een paar jaar meer praktijk dan advies.
Je weet dat ze in China voor mee markten produceren toch?
NL is pas medio Juli aan de beurt, 3 tot 6 weken shipping.
bakero1973 werkt volgens mij voor China Red, dus die weet denk ik wel waar over hij praat.
Je weet dat ze in China voor meer markten produceren toch?
NL is pas medio Juli aan de beurt, 3 tot 6 weken shipping.
Gelezen op Facebook op het account van Vuurwerkmania:
ONDERWEG!! Onze laatste containers met VuurwerkmaniaNL vuurwerk zijn onderweg naar NL! Dat wordt straks weer KNEITERHARD buffelen tijdens het lossen. Wie komt ons helpen???
Vuurwerkmania maakt je gek!
#vuurwerk #vuurwerkmania #vetvuurwerk #ilike #fireworks #feuerwerk #geisha #wiewilhelpenlossen #containers #buffelen
Dat las ik net ook al, als dat ook voor rubro geldt, heb ik het overgrote deel safe