Artificial [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Artificial
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1866 gram
Aantal Schoten: 111 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25-30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 11 1sec
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: €239,50
Voorverkoopprijs: €219,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Arti.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Arti.png Vertoningen:0 Grootte:267,4 KB ID:	1795503

Laatst bewerkt door een moderator:
Na het zien van de laatste video toch wel erg aan het twijfelen, vind het echt een hele toffe bak!

Na het zien van de laatste video toch wel erg aan het twijfelen, vind het echt een hele toffe bak!
Ik wacht even af of dit kwalitatief een serie boxen is die de filmpjes ons doen geloven.
Prijs/kwaliteit verhouding terecht? Beetje een gok nog. Ik had al een verslaving 😂😂

Mooi ding, leuk divers ook en eindelijk ns zonder nadruk op goud (wel weer plum...) maar ik schrok van de prijs toen ik naar boven scrollde. Nee, dank je.

Dat geluid van de fan-shape rijen is zeer uniek in consumentenvuurwerk. Tot nu toe alleen bij de eerste batches van de Branco en Mega Willows en een enkele batch van de Spain Fanstyle. Hopelijk staat 'ie ook zo in de straat!

Dit ziet er best leuk uit en de effecten die geen stevige burst nodig hebben komen er bovengemiddeld goed uit. Bij minder ideale omstandigheden zal de uitwerking waarschijnlijk beduidend minder zijn en ik durf ook enigszins in twijfel te trekken of dit daadwerkelijk een productie exemplaar is.

Valt inderdaad niet tegen. Tot nu toe zijn de productie filmpjes wel overtuigend. Maar wel wind gevoelige collectie van Riakeo voor Nederland. Ik sla dit jaar nog even Riakeo NL (Lesli) over, wacht eerst op de echte straat filmpjes.

Ook deze nu met BF gezien voor 157,50 dus ook twijfel wel of niet halen :confused::shy: Unieke bak hoor

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan