Arnhem: 21-12-2011

WAT een geweldige finale! Heerlijk gewoon. De demo was weer goed verzorgd met mooie (nieuwe producten) en de finale was weer net wat beter als vorig jaar. echt top! Ben nu de film om mijn pc aan het zetten dus de finale komt hier vandaag of morgen ook wel te staan.

Ook net terug van de demo , finale was echt super wat een geweld. Ik had alleen de pech dat me accu al leeg was bij het begin van de finale(volgende keer iets beter voorbereid op stap gaan.) van de los geschoten producten vond ik Mayday het best eruit komen. Iemand overigens een schietlijst tot zijn beschikking ? heb namelijk niet overal de namen van onthouden BVD

ja die heb ik zeker:
1 silver salute
2 eldorado
3 phoenix
4 barracuda
5 hot shots revolver
6 '' shotgun
7 '' pistol
8 '' rivel
9 mystic fire
10 air defence
11 vitesse pot
12 fire surfer
13 the cube
14 mayday
15 space shooters
16 sniper
17 dominator
18 flying dutchman
19 megaboost
20 super 9-19 pandora
21 '' odysee
22 '' oracle
23 '' olympus
24 '' archilles
25 '' troy
en dan de finale

Wat een klasse demo zeg, absoluut de beste ooit gezien. Alle potten waren van top kwaliteit ( soms nauwelijks van professioneel te onderscheiden ).Zo zie je maar weer dat die belachelijk dure consumenten cakes van rond de honderd euro echt afzetterij zijn:bonk:. Verbaast me niks dat dynasty voor veel liefhebbers (waaronder ik) al jaren de nummer 1 is onder de consumenten cakes. Grtz :bye:

Wat een but demo zeg. Ikvond er geen zak aan. Ik lees hier 'professionele effecten', absoluut niet. Weinig producten en de producten die er waren waren of pakketten, of normale potten. Panter ontbrak, al meende ik die in de finale wel gezien te hebben. Erg jammer...

Voor de rest zaten er wel een paar toppers tussen. De Mayday was inderdaad erg goed net als de Silver Salute. Ook viel de Mystic Fire mij op.

Kortom, een van de slechtste demo's die ik gezien heb, met een redelijke finale (Erg veel rookontwikkeling dus de effecten waren niet zo goed meer te zien op het einde).

Rookontwikkeling viel mij ook op, maar was niet zo'n probleem toch? De effecten in het midden en aan de rechterkant waren nog prima te zien. Aantal producten vond ik voldoende. Was zeer positief verrast door de Mystic Fire en de Mayday is gewoon een geweldige cake. Vond geen enkele cake tegenvallen, dus samen met een mooie finale vond ik het een heel mooie demo.

EDIT: ik wil nog wel even toevoegen dat er wel wat misging, waaronder zelfs een omvallende pot. Voor de rest veel te laag ontploffende boeketten. Dat ik dat in eerste instantie vergat te typen geeft al wel aan dat het niet echt ernstig was, maar je moet er niet aan denken dat zoiets in de straat gebeurt.

Laatst bewerkt:
Rookontwikkeling viel mij ook op, maar was niet zo'n probleem toch? De effecten in het midden en aan de rechterkant waren nog prima te zien. Aantal producten vond ik voldoende. Was zeer positief verrast door de Mystic Fire en de Mayday is gewoon een geweldige cake. Vond geen enkele cake tegenvallen, dus samen met een mooie finale vond ik het een heel mooie demo.

EDIT: ik wil nog wel even toevoegen dat er wel wat misging, waaronder zelfs een omvallende pot. Voor de rest veel te laag ontploffende boeketten. Dat ik dat in eerste instantie vergat te typen geeft al wel aan dat het niet echt ernstig was, maar je moet er niet aan denken dat zoiets in de straat gebeurt.

Inderdaad, was ik vergeten te vermelden. Bij 2 van de 6 Super 6-19 ging het fout....

Overigens kwam er een soort nabrander op de finale. Ik had er eigenlijk niet zoveel zin in om te editen. Dus na het applaus dacht ik: mooi, stopknop in en klaar. En toen kwam er nog even een surprise zeg!! Maar wees gerust, ik heb hem niet gemist dus hier is de nabrander:

http://www.youtube.com/watch?v=dg-_Wwt_A7U

Hier is dan mijn filmpje van de finale die erg goed in elkaar zat. Vooral de fninale van de finale was helemaal top!
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hmm TLVD(G), goed man dat jij wel aanvoelde dat er nog wat kwam! Zoals je aan mijn filmpjes op de vorige pagina kan zien had ik die nabrander ff niet verwacht. Klasse!!

Back
Bovenaan