Argento Vuurwerk NL

Dit voelt een beetje als 'ik weet wie de voetbalwedstrijd heeft gewonnen, maar ik zeg het lekker niet'.

Is het een staatsgeheim, die lijst?

Er is mij specifiek gevraagd om de lijst niet te delen. Misschien had ik daarom ook beter niet kunnen posten maar ik wou jullie voorzien van informatie.
Ik kan je ook nog geven dat het om 25 Mm 36 shots cakes gaat, nu kun je zelf in het Argento topic wel een selectie maken

Beide Albert boxen zijn leuk, maar niet echt interessant. Zie ze voor 75,- staan. Redelijk aan de prijs voor een kooiloze 25mm 100sh doos, die bij de oosterburen 55,- tot 65,- kost.

Ik blijf hopen op wat leuke (wellicht kleine) Argento cakes.

Als ik me niet vergis nu voor een leuk prijsje te krijgen in de mooiste provincie van Nederland... Vlaaienland natuurlijk:)
Tevens meerdere cakes van funke

Van de Cakes zijn het in mijn ogen voornamelijk de onbekende namen op een enkeling na. Argento Boxen Babylon en ik meen de C-Cemelia. Daarnaast nog de 2 Albert boxen waarbij de prijs te hoog is.

Zoals Brulbeer aangeeft nu te krijgen in Vlaaienland o.a de kleine Argento toppers en Rainbow Wiper voor prima prijzen en daarnaast ook voldoende Funke.
Dit voelt een beetje als 'ik weet wie de voetbalwedstrijd heeft gewonnen, maar ik zeg het lekker niet'.

Is het een staatsgeheim, die lijst?

Van de Cakes zijn het in mijn ogen voornamelijk de onbekende namen op een enkeling na. Argento Boxen Babylon en ik meen de C-Cemelia. Daarnaast nog de 2 Albert boxen waarbij de prijs te hoog is.
Ik neem aan dat er meer is dan alleen deze 6 uit de website?
collectie-plaatje.png

---------------Argento update---------------

Vanaf morgen zijn de eerste Argento producten te vinden bij de meeste verkooppunten welke te vinden zijn via http://argentovuurwerk.nl!

Later in het seizoen zullen er meer Argento producten volgen waaronder ook compounds. We zijn ook bezig om 30mm en >15 g/shot producten van Argento naar de NL markt te brengen via de officiële weg!

---------------Argento update---------------

Vanaf morgen zijn de eerste Argento producten te vinden bij de meeste verkooppunten welke te vinden zijn via http://argentovuurwerk.nl!

Later in het seizoen zullen er meer Argento producten volgen waaronder ook compounds. We zijn ook bezig om 30mm en >15 g/shot producten van Argento naar de NL markt te brengen via de officiële weg!

Mooi nieuws Tobias! Gaat dat van de 30mm en 15+ gram per shot dit jaar nog lukken denk je? Dat zou geweldig zijn :)

Voor die mensen die willen weten welke artikelen het zijn een tip: kijk vast bij op de site bij sommige van de verkooppunten :)

Wat een geweldig nieuws. Was sinds de bekendmaking al erg enthousiast, want ik wil graag dit jaar kennis maken met Argento in de straat.

30mm en 15+ gram per shot zou het feest helemaal compleet maken. Zitten echt een aantal hoogstaande combinaties van prachtige effecten tussen.

Staan de Raptor Princess en King of Bling van Albert ook nog op de planning?

Cakes zoals de Feronia, Aurora, Thalia, Belissimo etc, zou erg fijn zijn. Als die er eventueel komen. Moet zeggen, ik ben al blij met de Azzurro,Fiori en Iris. :D

Laatst bewerkt:
Wat een geweldig nieuws. Was sinds de bekendmaking al erg enthousiast, want ik wil graag dit jaar kennis maken met Argento in de straat.

30mm en 15+ gram per shot zou het feest helemaal compleet maken. Zitten echt een aantal hoogstaande combinaties van prachtige effecten tussen.

Staan de Raptor Princess en King of Bling van Albert ook nog op de planning?

staan op de planning :cool:

Back
Bovenaan