Argento Vuurwerk NL

Al sinds vorig jaar te krijgen in Nederland. Dus wij komen met de primeur is gewoon dikke onzin. Het is eerder wij sluiten dit jaar als 2de a derde partij bij met argento

Laten we t anders zeggen; dit jaar voor het eerst volgens de officiële weg verkrijgbaar :wink:

Smaakte het glas azijn lekker vanmorgen?

Laten we t anders zeggen; dit jaar voor het eerst volgens de officiële weg verkrijgbaar :wink:

Smaakte het glas azijn lekker vanmorgen?

Wat bedoel je officieel? Anders staat het toch niet op de website? Ik zie dat jij al dik 2 flessen zwarte azijn op hebt zo te zien. :D

Wat een super ontwikkeling! Zeker een toegevoegde waarde voor de NL collectie. Hopelijk komen er net als bij funke NL versies van de zwaardere argento artikelen! Ik denk alleen niet dat het zin heeft om een mine toe te voegen aan een 13sh cakes maar metname bij sommige compounds lijkt mij dit zeer interessant.

Ik snap bovenstaand commentaar niet zo met wie de eerste is of niet. Feit blijft dat VWB een stuk slimmer is dan de voorgaande winkels en nu de eerste officiele importeur is geworden van Argento. De andere winkels voeren dus "illegaal" dit merk en waarschijnlijk ook niet de juiste NL artikelen. Maargoed dat risico moeten ze zelf weten en degene die het bestellen ook.

Ben benieuwd naar de prijzen! Hopelijk een leuke intro-actie?

Heel erg fijn, nu nog een shop een zeeland! Dat zou helemaal mooi zijn. Tot nu toe staat er bij een verkooppunt in Zeeland een vraagteken.

Hmm, leuk nieuws! Mogelijk dat dit mij wel over de streep kan trekken, om bij de bunkert in Breda te bestellen.

Wat bedoel je officieel? Anders staat het toch niet op de website? Ik zie dat jij al dik 2 flessen zwarte azijn op hebt zo te zien. :D

Laten we dit positieve topic niet te veel vervuilen. Maar de Argento die vorig jaar werd aangeboden, is niet door een Nederlandse winkel geïmporteerd en gedistribueerd. Laat staan dat dat allemaal formeel en volgens regels en RACT gebeurde... Dat gaat VuurwerkBunker nu wel doen, een erg goede ontwikkeling!

Overigens betekent bovenstaande wel dat ik verwacht dat niet alle Argento producten zo geimporteerd kunnen worden. Vooral de 500 grammers 30mm cakes zullen het helaas niet redden ben k bang. Maar we gaan t zien!!

Overigens ben ik meer van de witte azijn, maar ieder zo zijn voorkeur :wink: let's agree to disagree op wie 'officieel' of 'officieus' de eerste was :)

Goedenmiddag members/freaks

Bij deze kan ik jullie melden dat ook wij van valkvuurwerk argento in ons assortiment hebben opgenomen en deze zullen gaan verkopen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Altijd leuk een nieuw merk op de Nederlandse markt! Ik hoop alleen wel dat er nog artikelen komen speciaal voor de Nederlandse markt want als je alle 15+ gram per tube producten weg denkt dan blijft er niet veel meer over. Dat zijn immers de populaire producten. Ben ook erg benieuwd naar de verkoopprijs, het sterke aan dit merk is de prijs kwaliteit verhouding.

De verkooppunten breiden inderdaad uit!

We krijgen veel vragen over de prijzen, deze hebben we nog niet definitief, maar de verkoopprijzen zullen in lijn zijn met de Duitse markt! Verder zijn we ook bezig met de mogelijkheden m.b.t. +15 gr/shot producten :)

Lijst gezien van de producten welke momenteel ingekocht worden, niet veel bijzonders om eerlijk te zijn.
Maar het blijft natuurlijk mooi dat een dergelijk merk op de NL markt te vinden is.

Ik heb de lijst ook gezien, vind het best een leuke lijst! Rond de 7 cakes en 2 boxen zo uit m’n hoofd

Dit voelt een beetje als 'ik weet wie de voetbalwedstrijd heeft gewonnen, maar ik zeg het lekker niet'.

Is het een staatsgeheim, die lijst?

Op de site staan al een zestal producten. Waaronder twee mooie compounds.
Vooral de Raptor Princess vind ik wel wat hebben.

De King of Bling is ook een leuke bak, voor kooiloos. Dit is trouwens van 'Albert', een andere lijn van Funke. Hij blaast je niet weg maar dat is opzich logisch met weinig burstlading.

Beide Albert boxen zijn leuk, maar niet echt interessant. Zie ze voor 75,- staan. Redelijk aan de prijs voor een kooiloze 25mm 100sh doos, die bij de oosterburen 55,- tot 65,- kost.

Ik blijf hopen op wat leuke (wellicht kleine) Argento cakes.

Back
Bovenaan