Apeldoorn 09-12-2008 (demo) (2e)

moontan

VWC lid
Waar: Apeldoorn
Wanneer: 9 december 2008
Wie: Anton’s Evenementenvuurwerk
Opdrachtgever: Robin Hood Vuurwerk B.V.
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: wordt nog bekend gemaakt
Collecties: wordt nog bekend gemaakt

webinfo:
http://robinhoodvuurwerk.nl/

Kennisgeving

Vergunning afsteken vuurwerk Anton’s Evenementenvuurwerk Apeldoorn

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 21 augustus 2008 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3.3.2, derde lid, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Anton’s Evenementenvuurwerk uit Maartensdijk.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren, en verwijderen daarvan op 9 december 2008 van 13.00 uur tot 23.00 uur, aan de Molenstraat 284 te Apeldoorn. Het betreft een vuurwerkdemonstratie, waarvan de afsteektijd is gepland tussen 19.30 uur en 22.00 uur.

Laatst bewerkt:
hier wordt alleen vuurwerk van Broekhoff geschoten. Wat betreft consumentendemo's is dit een uitbundige. Vorig jaar met een lasershow erbij. Voorgaande jaren vaak een BN'er met een optreden.

Haha inderdaad Fred. Het is weleens anders geweest hoor. Ik zit echt op de demo van de Marijn dealer te wachten. Dat wordt nog wat.

9 december geeft Robin Hood een vuurwerkdemo hier wordt de lijn geschoten van Broekhoff Vuurwerk. Tijdens deze vuurwerk show draait DJ Jean live!!

De demo van Robin Hood Vuurwerk staat gepland op 9 december a.s.
Dit jaar een fantastische demo met de nieuwste 500 gram potten en een live optreden van DJ Jean in combinatie met een spectaculaire Grande Finale.

Met vriendelijke groet,

Robin Hood Vuurwerk

EDIT: de demo moet op 12 december zijn naar mijn informatie. Ik ben nu nogal verward. Ik zal het eens na vragen.

Laatst bewerkt:
Robin Hood de Vuurwerkmasten en DJ Jean LIVE!!
9 december 2008 houdt Robin Hood de Vuurwerkmaster zijn jaarlijkse terugkomende demo show. Dit jaar nog spectaculairder als voorgaande jaren met niemand minder als DJ Jean live! Een spectaculaire show waarin vuurwerk wordt gecombineerd met muziek.

Demonstratie
Op de demoavond tonen wij u de nieuwste en mooiste 500 gram cake boxen uit de meer dan 150 artikelen welke wij u mogen aanbieden in de voorverkoop. De demonstratie zal worden gehouden in combinatie met een optreden van DJ Jean. Nooit eerder is er in Apeldoorn zo’n show gegeven voor een gratis publiek. Voor meer informatie: www.djjean.com

http://www.robinhoodvuurwerk.nl/

Vanavond dus Live bij de demo geweest, naast de streaming van PyroTV hehe.
Was gezellig, moeilijk praten met die snoeiharde muziek en de VIP-plaatsen naast de boxen. :wink: Overigens wel bedankt voor de VIP-plaats, was mooie ruimte voor de camera's zo, goed geregeld!

DJ Jean kwam dus draaien, zou 19.30 beginnen, hadden het al verrekte koud, meneer kwam om 20.00 aankakken. Toen kregen we een paar keer wat losse cakes, maar wel per 2/3 geschoten... Na telkens een irritante pauze, althans, niet geheel irritant, want we konden dansende mokkels kijken op het podium (al was dat ook niet héél mooi), begon dan toch eindelijk de show. Ja, die ging lekker door, de muziek ook, fluiteffecten waren dan ook nauwelijks te horen. Ik weet niet hoe lang het duurde, maar op een gegeven moment (voelde als 20.30 ofzo) was het dus afgelopen en hatsé, daar kapte DJ Jean ermee, alles stil, klaar... :shocked:

Beetje vaag allemaal, wel leuk dat showtje, ging lekker door, helaas een erg lange pauze tot de echte (zeer korte) finale en daarna dus compleet klaar, muziek weg enzo...

Ach, het was gezellig, vooral bij de Mac daarna, Erik en ik hebben nog een tijd gezeten met Arjan en Patrick (AFCAjax), was topgezellig! Jongens, bedankt, moeten we vaker doen haha. Ben benieuwd naar jullie films, Patrick heeft o.a. mooie peonies en schuddende billen gefilmd. :wink:

Back
Bovenaan