Antwerpen 12/09

Hallo,

Zaterdag stappen geweest in Antwerpen, en plotseling zag ik vuurwerk vanaf linkeroever.

Ik denk dat het een vuurwerk van Degryze was, kan dat. De kwaliteit van het vuurwerk en de volgorde, etc leek in ieder geval veel op een vuurwerk van Degryze.

Weet iemand hier meer over? Heb er niets van gelezen op diverse fora?

Sorry moet 12/9 zijn, de vrijdag

Sorry moet 12/9 zijn, de vrijdag

Hey hallo, heb me vergist

het was vrijdag 12/9

sorry

Hey hallo, heb me vergist

het was vrijdag 12/9

sorry

Mijn zus was afgelopen weekend ook in Antwerpen en heeft het ook gezien. Scheen een mooie show te zijn geweest.Ze had het erover dat er een congres was of iets. Was idd erg druk in Antwerpen.

Afgelopen vrijdag de 12e had Alpeco Events (pyrotechnische bedrijf van Alpeco) die wij van PW op de voet volgen met foto en videocamera.
Dus waarschijnlijk heb jij een show van hen gezien.
Als het goed is komt hier ook nog beeldmateriaal van online

Laatst bewerkt:
hehehehe altijd leuk om spontane reacties te lezen. Ook zeker leuk om te lezen dat men het een mooi vuurwerk vond. Helaas was deze niet van deGrijse (snap ik niet helemaal, want deze heeft een totaal andere schiet stijl :wink: ) Maar werd ze geschoten door Alpeco Events.

We hebben weer met veel plezier aan deze show meegebouwd. De show is voor het eerst in het nieuwe software pakket wat Alpeco Events onder andere gebruikt geschreven: ShowSim

Hier wat fototjes:

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_061.JPG

Uw cameraman aan het werk. Met op de achtergrond de hoofdpost met mortieren tot en met 8inch

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_068.JPG

waaier rekken, met op de achtergrond de skyline van Antwerpen

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_066.JPG

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_060.JPG

post 2 met mortieren

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_055.JPG

Het geadvanceerde Pyroleda Afschietsysteem

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_042.JPG

Aan het werk om dit waaier rek aan te sluiten op het schietsysteem

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_048.JPG

nogmaals, post 2

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_SETUP_12-9-2008_080.JPG

Candles

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_12-9-2008_001.jpg

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_12-9-2008_002.jpg

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_12-9-2008_026.jpg

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_12-9-2008_015.jpg

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_12-9-2008_019.jpg

ANTWERPEN_ALPECO_EVENTS_12-9-2008_017.jpg

Meer fotos kun je natuurlijk vinden in het foto album wat je *HIER* kunt bekijken. Natuurlijk is er ook een video beschikbaar deze kun je *HIER* downloaden.

veel kijk plezier. :)

Ik heb ook foto's gemaakt, alleen dan van korte afstand! (zowat onder het vuurwerk) Vanavond zal ik denk ik mijn foto's online gooien.

Een erg mooie show vond ik! Erg mooie bommen waaronder een 8" italiaanse studata, Tourbillions en 3" cilinder salutes geimporteerd door weco (die gaan hard!!:cool:).
Verder werden er ook erg mooie blokken gebruikt waaronder de Crackling Palm van weco en Miami Palm van bonbridge.

Alleen helaas geen zuchtje wind, hierdoor bleef er dus heel veel rook hangen (en zijn er veel foto's verpest)

Edit:
Ik ben trouwens nieuwschierig naar de film materiaal:rolleyes:

Groeten,
Rembo

Laatst bewerkt:
zien er goed uit. Ik had de foto al gekregen van Joshua van de groene peony die heel laag ging hehehe.

Dankje:) Vind het zelf wel een leuke toevoeging op de foto's van jou, een stel foto's van het geheel en dan mijn foto's van "de achterkant" van de show en een stuk dichterbij.

ghehe..
Ik baal er zo van dat die achtergrond is bewogen.. Grrr iedere keer als ik er aan denk word ik weer pissig:angry: Geen 1 foto is bewogen op die na natuurlijk:angry:

De volgende show zal ik weer van de partij zijn:cool:

Rembo

Hey RedBaron

Was echt een geweldige dag, op wat spierpijn na dan. En je film ziet er ook echt super goed uit.
BTW Je hebt ook echt een geweldige foto van mij en Joshua uitgekozen, ik kijk echt als een arogante l*l :D

Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij:bye:

alex

je was wel weer snel weg na de show. Maar ik hoorde dat je vervoer voor de terug reis al was gearriveerd. Vonden die de show óók mooi? Mocht je overigens een DVd versie willen hebben van de show. of de fotos willen hebben dan moet je mij, of Alpeco maar even contacteren.

hey RedBaron

Ja ik was helaas weer snel weg want me pa kwam me ophalen, omdat me moeder alleen thuis was. Maar ik voelde me wel beetje schuldig omdat ik niet heb mee gehopen met afbreken...

Maar hij vond het echt heftig om vlak bij die rekken te staan (ik trouwens ook):D. En het was ook echt een mooie combo van effecten, alleen een beetje jammer van de rook.

Ik zal ook eens vragen of me pa een DVD wil van de show maar als dat zo is dan zal ik wel een PM sturen. :wink:
Waneer is de volgende show? :rolleyes:

alexander

Back
Bovenaan