Annuleer jij wel eens een bestelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, volledige bestellingen annuleren doe ik nooit.
Eigenlijk ook nooit een product binnen een bestelling geannuleerd. Behalve dit jaar…
De triton box besteld voordat er enig filmpje beschikbaar was. Puur op NEM, aantal schoten, tube diameter en de flinke winkel en adviesprijs. Goede verwachtingen van, maar die werden helaas niet waargemaakt. Daarom i.o.m. de winkel een vervanger uitgekozen.

Dat is dan ook het voordeel van grote bestellingen bij 1 shop doen, of ergens als vaste klant komen: dan heb je daar geen discussie over. Dat wordt altijd netjes opgelost.

Annuleren van bestellingen nog nooit gedaan en zal ik ook niet snel doen. Ik zoek de producten altijd goed uit en koop vrijwel alleen bewezen producten. Annuleren is dan niet aan de orde.

Nee. Absoluut niet. Besteld is besteld. En soms kan het tegenvallen. Soms moet het vanuit de verkoper geannuleerd worden (afkeur of te weinig voorraad) en moet je maar akkoord gaan met een gekozen vervanger.

Nog nooit gedaan. Ik vind eigenlijk ook dat je een verkoper er niet mee lastig moet vallen wanneer je in de stress schiet wanneer een artikel ergens anders wat goedkoper is of een product wat tegen valt op een demo of filmpje. Dat is een risico die je hebt genomen op het moment van kopen.

Ook tijdens de corona niets geannuleerd, maar werden al mijn bestellingen al door de winkeliers geannuleerd (waaronder beide jaren aardig wat artikelen van de CR actie waar de CR producten echt goed geprijsd waren en de actie daarna niet meer terug kwam).

Laatst bewerkt:
Enkel na het verbod wat geannuleerd omdat ik die keuze kreeg en mn geld opnieuw wilde uitgeven. Verder denk ik nooit aan annuleren en is het zelfs ook nooit bij me opgekomen.

Toevalig afgelopem week gedaan. Heb perongeluk een dubbele bestelling gedaan aangezien de betaling niet lukte. Heb een mail gestuurd met het verzoek om de 2e bestelling te annuleren.

In alle andere gevallen nooit een bestelling geannuleerd. Maak vaak weloverwogen keuzes en dwing mezelf vaak om minimaal 1 nacht over een bestelling na de denken voordat ik daadwerkelijk bestel. Behalve natuurlijk wanneer een aanbeiding maar 1 dag geldig is.

Eens met de meerderheid, gekocht is gekocht. Heb wel 1 bestelling met flinke tegenzin moeten cancellen vanwege het verliezen van werk in het begin van de corona tijd, mja gotta do what you gotta do i guess

Nee annuleer nooit geen bestellingen, dit jaar wordt de bestellingen van zelf wel geannuleerd :frusty:

Maar zonder gekheid nee wat ik besteld staat ik altijd achter en soms valt het mee en soms valt het tegen.

Laatst bewerkt:
Had in coronatijd voor het verbod een flinke bestelling gedaan in Diemen.
Echter 2jaar na dato bestonden bepaalde producten niet meer of waren niet meer voorradig.
Heb toen de gehele bestelling gecanceld en uiteindelijk het gehele bedrag uit gegeven in de zelfde winkel, maar dan met artikelen die wel voorradig waren.

Dat is de enige keer geweest.
Verder is het gekocht is gekocht

Laatst bewerkt:
Nog nooit gedaan en ook niet van plan dat snel te doen. Ben niet voor niks over elke bestelling uren aan het tobben, en het getwijfel moet stoppen zodra de bestelling geplaatst is xD

Een keer gedaan, toen was de productie cake zo slecht dat ik heb gevraagd om om te zetten naar iets anders.

Nouja, stel nou dat je op een demo hebt gezien dat het product totaal afwijkt van de sample krekel china film?

Nope, gekocht is gekocht.. Jammer dan, volgende keer beter.
Ik wil de winkeliers niet met mijn gedoe opzadelen.

Yup ik ruil wel eens, zoals nu met de Whammy. Wel met schaamrood op mijn kaken. Was zo gepiept, ik blij en niemand geeft mij een lintje als ik vol teleurstelling toch die whammy had gehouden.

Ook hier doen we niet aan annuleringen. Vraag me af het überhaupt zou kunnen bij de winkels. Kies met grote zorg onze producten uit, en ja dan kom je er wel eens achter dat je beter een andere optie had kunnen kiezen als je iets op een demo vind tegenvallen. Maar daar is niets aan te doen en vind het niet kunnen om dan je bestelling te gaan proberen te annuleren.

Volgens mij sowieso 14 dagen bedenktijd bij alle online aankopen, dus neem aan ook vuurwerk.
https://www.rijksoverheid.nl/onderw...open-op-afstand-wat-is-belangrijk-om-te-weten

Totaal niet mee eens met dat “gekocht is gekocht” gelul.
Gezien de prijzen en de belabberde kwaliteit van producten lekker annuleren, als men een broek besteld en de kleur is niet naar wens wordt het ook klakkeloos terug gestuurd.

Zo heb je ook gewoon het recht met een ONLINE aangekocht product zoals vuurwerk dat je maar 3 dagen kunt ophalen. mysterydeal of andere extreme acties zijn absoluut uitgesloten van annulering. Maar als een product dusdanig slecht presteert en flink in de euro’s loopt annuleer ik het toch echt wel en ga ik hier niet mee zitten vervelen.

Tuurlijk cakes van 30€ doen we niet moeilijk over, maar boxen van 100e euro’s is een hele andere kwestie. Heb dit zelf nog maar 1 gedaan maar doe het dus wel.

Totaal niet mee eens met dat “gekocht is gekocht” gelul.
Gezien de prijzen en de belabberde kwaliteit van producten lekker annuleren, als men een broek besteld en de kleur is niet naar wens wordt het ook klakkeloos terug gestuurd.

Zo heb je ook gewoon het recht met een ONLINE aangekocht product zoals vuurwerk dat je maar 3 dagen kunt ophalen. mysterydeal of andere extreme acties zijn absoluut uitgesloten van annulering. Maar als een product dusdanig slecht presteert en flink in de euro’s loopt annuleer ik het toch echt wel en ga ik hier niet mee zitten vervelen.

Tuurlijk cakes van 30€ doen we niet moeilijk over, maar boxen van 100e euro’s is een hele andere kwestie. Heb dit zelf nog maar 1 gedaan maar doe het dus wel.

Ik ben het met je eens, alleen niet met je laatste punt.
Je zou maar net een karton cairo's oid hebben besteld, dan ga je ook over de 100 euro heen he ( Volgens mij 6 in een karton )

Ik ben het met je eens, alleen niet met je laatste punt.
Je zou maar net een karton cairo's oid hebben besteld, dan ga je ook over de 100 euro heen he ( Volgens mij 6 in een karton )

Scherp! Maar dat is weer een uitzondering op karton, ik bedoel echt producten los voor een lagere prijs.
Om dan telkens een product te annuleren van 0,- tot 30,- zou ik zelf ook niet doen het is een beetje gekeken op prijs -> product -> uitwerking maar ook dan moet je ze net op een demo treffen en besteld hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan