Animocheck meeting Giezen Hoogkerk

Pyroguy

VWC lid
Zoals ieder jaar wordt begin december, op een zaterdag, de demo van Vuurwerktotaal Giezen in Hoogkerk gehouden. Omdat er voor noorderlingen over het algemeen niet zoveel mogelijk is wat betreft het bezoeken van meetings of shows waar veel leden komen (i.v.m. de afstand), willen we kijken of we wat leuks rondom deze show kunnen organiseren.

We zouden graag weten hoeveel animo er voor een dergelijke meeting is.

Exacte gegevens volgen later.

Voor inschrijvingen even PM'en lijkt me het meest overzichtelijk!

Laatst bewerkt:
Inderdaad, wij reizen stad en land af, maar als de rest een keer naar het Hoge Noorden moet hoor je ze niet :p

Het lijkt mij ook wel leuk om te komen, aangezien ik ook niet zo ver hier vandaan woon.
Kun je daar gewoon heen of moet je je ergens inschrijven?
En kost het verder ook nog wat om hier naar toe te gaan?

Ben namelijk nooit eerder bij een Demo aanwezig geweest :)

Oke, en het is wel op hetzelfde terrein als het Hoogkerker muziekfestival?
Sorry voor de vele vragen :)

Waar de tent komt te staan weet ik niet, maar het vuurwerk werd altijd ontstoken vanaf het strand en vast nu ook. Komt in komende weken wel zekerheid over.

Zal even een lijstje maken met mensen die komen:

Pyroguy
Richardus
Nitraat12
MRPJS1?

Hoelaat gaan we daar verzamelen?

De show is voor iedereen vrij toegankelijk en is niet per sé de vervanger van de show in december. Er wordt gekeken wat mogelijk is en misschien wordt in december ook nog iets georganiseerd.

Show gaat (vooralsnog natuurlijk, het weer...) door 18u zaterdag a.s. en inderdaad wordt weer vanaf strand geschoten zoals altijd :)

Ik ben om half 6 te vinden daar waar de actie is ;) of het moet een leuk idee zijn om vantevoren een cafetaria in dorp in te duiken? Of achteraf? Als dat feest in die tent nou gratis was konden we daar wat biertjes drinken, maar die lui vragen €25 entree ter plekke :s

Ik wil er ook bij zijn! Maar eh, 3 november? Meestal is het op de eerste dag dat er besteld kan worden.. Denk dat je dit verward met iets anders...

Back
Bovenaan