Animocheck meeting Giezen Hoogkerk

Ik wil er ook bij zijn! Maar eh, 3 november? Meestal is het op de eerste dag dat er besteld kan worden.. Denk dat je dit verward met iets anders...
nou, zoals Pyroguy zegt is er nog een kansje dat er later nog een demootje komt, maar ga er vooralsnog maar niet van uit. Dit is vooralsnog de jaarlijkse door Giezen verzorgde rambakshow :) Klopt dat er dan nog niet besteld kan worden, maar dat is niet meer heel ver weg dan!

18u, wel vroeg. Even kijken of ik dat haal.

Er worden zitten géén nieuwe producten in de show verwerkt, dat even ter verduidelijking.

Is er uberhaupt plek om rustig te praten? En eventueel om te filmen. Heb geen zin om met statief tussen 100en feestgangers te staan!

Tja, als je op de 'dijk' gaat staan heb je alle ruimte en sta je op vuurwerkhoogte. Zit je d'r wel minder dicht bovenop...

Dat is het plan inderdaad. Als iedereen die daar komt het even laat weten staan we niet voor niets te wachten.

Ehm, ik ben dan denk ik al bij 't schietveld/toeschouwersplaats om een ander te treffen. Dus wat mij betreft óf vroeger, óf bij de ingang bij de voetbalvereniging, of ik zie jullie wel bij 't gebeuren. Geen idee of ik of jullie herkenbaar zijn :p

zal de schietlijst voor de gein ff uitprinten voor ons allen :p

trouwens; maak me beetje zorgen om de windverwachting :s net als vorig jaar wordt er 6 à 7 bft. verwacht :(

Ehm, ik ben dan denk ik al bij 't schietveld/toeschouwersplaats om een ander te treffen. Dus wat mij betreft óf vroeger, óf bij de ingang bij de voetbalvereniging, of ik zie jullie wel bij 't gebeuren. Geen idee of ik of jullie herkenbaar zijn :p

zal de schietlijst voor de gein ff uitprinten voor ons allen :p

trouwens; maak me beetje zorgen om de windverwachting :s net als vorig jaar wordt er 6 à 7 bft. verwacht :(

Is het niet goed te zien vanaf die parking dan? Stond normaal altijd bij het strand dus kan de afstand niet zo inschatten.

Hm we kunnen toch ook een stukje lopen Lars. Wel mooie parkeerlokatie daar lijkt me in ieder geval. Goed om elkaar te treffen. Eerder vind ik ook goed, maar wat had jij in gedachte dan Richard, wat betreft het tijdstip?

Euh, te zien aan goegel meps ligt dat restaurant aan de andere kant van 't meer dan waar 't strand is? Ik stond vorige jaren op de verhoogde Jan van Zwedenlaan (perfect voor filmers) terwijl 't publiek aan 't meer stond zeg maar aan kruispunt van 'weg' De Verbetering en 't 'pad'. Misschien is kruispunt Bangeweer/Verbetering goeie plek?

edit: voorburend op Pyroguy's post net; op dat kruispunt om 18.30? We ***len de tijd wel vol, hoe koud en winderig ook :p

Euh, te zien aan goegel meps ligt dat restaurant aan de andere kant van 't meer dan waar 't strand is? Ik stond vorige jaren op de verhoogde Jan van Zwedenlaan (perfect voor filmers) terwijl 't publiek aan 't meer stond zeg maar aan kruispunt van 'weg' De Verbetering en 't 'pad'. Misschien is kruispunt Bangeweer/Verbetering goeie plek?

edit: voorburend op Pyroguy's post net; op dat kruispunt om 18.30? We ***len de tijd wel vol, hoe koud en winderig ook :p

17.30 denk ik? :p 18.30 is de show al afgelopen ahah :p

Is goed Johan parkeren we daar en lopen we naar de locatie van Richard, daar zullen we dan 5 min later zijn?

Fjoeh, windverwachting is gunstig bijgesteld: nu nog maar 5-6bft. dus het lijkt dat het gelukkig doorgang kan vinden :) 2 jaar op rij afgelasting zou ook wel héél flauw zijn, zeker als je weet wat een teringput aan voorbereiding/regelarij d'r in gaat zitten...

Zelfs hier giet het, hopelijk wordt het beter anders hoef ik die kant helemaal niet op te gaan.

O nee joh? haha. Is behoorlijk in 't water gevallen! Net onder schiettijd dikke stortbui met zelfs hagel waardoor meer dan de helft bleef staan... :sad: Was echt heel sneu, Giezen zelf baalde er zelf ook erg van om al die doorweekte cakes te moeten weggooien; vuurwerkmassagraf, zonde.

We geinden nog even dat het daarna wel weer droog zou worden en blijven, maar heb op de terugweg (fietsend) geen droog moment meegemaakt.

Was leuk om Pyroguy, Nitraat12 en Girandola eens in 't echt te zien, was gezellig :thumbup:

Back
Bovenaan