Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar die was niet van rubro
Nee, van een importeur die toevallig in het zelfde pand zit.
Kom is onder die steen vandaan, mensen voelen nu nog hoe ze vorig jaar zijn misleidt.
Ik ben het niet vaak met sirens zijn uitspraken eens. Maar wat ik nu heb gezien op deze 2 demo’s, vind ik persoonlijk geen verbetering in het assortiment war ze al hadden. EVO is een stukkie duurder. Maar kijk eens naar de effecten. Kijk voor de grap nu 3 filmpjes van de vetste rubro of mania bakken. En dan doe je zelfde met EVO. Ik zeg je je zal versteld staan. Rubro en mania is er voor de consument en de mensen met een wat lager budget. EVO is er voor de freaks met ongekende effecten. Rubro en mania is er met bakken van 200 euro waar je chaos mee hebt in de straat. Ik stop kan uren door typen. Sorry
Erg tof die ghost effect i.c.m. de go getters. Imo alleen net te eentonig voor compound.
Het effect is leuk maar 4 keer hetzelfde vind ik niks aan.
Ik ben benieuwd naar winkeldemo en straatfilmpjes van deze box, hij gaat iig op de lijst voor eventueel volgend jaar.
Een opbouw in snelheid en eventueel wat schietrichtingen had hem wel goed gedaan trouwens.