Anger

Zooww,, kijk dat zie ik graag! I en W shape in één cake en dan ook nog vette effecten + een spinner finale :D
Top!

Elburgersc,

Heeft iets weg van stars over paris maar heeel iets dan! dit is 24 shots en de stars heb er 21 en vooral het einde met de spinners vind ik verassend leuke pot met ook weer een fijne prijs. Hardix is goed bezig

Wat een vette cake dit! Vind de prijs zeer schappelijk te noemen!

Echt een goede lijn hebben ze ontwikkeld. Zeer kleine prijzen voor goede cake's !

Komt denk ik wel op het lijstje te staan.

Mooie cake, verschillende schietrichtingen, verschillende effecten. Mooie blinkers en een verassende finale, en dat voor 24,95 euro. Daar word een vuurwerkfan blij van :D

Ik vind dit een supergaaf blok! Mooie effecten, helder blinkers en een erg goede verassende finale. En dat voor maar 24,95 TOP!!

Vooral door de aparte finale,een erg leuke cake! De blinkers zijn erg helder,de dahlia,s ook. De waves zijn daar in tegen,erg klein. Ook de rode en blauwe sterren,zijn daarbij matig. Voor de 25 euro,een goede cake.

Wat een heerlijk bakkie was dit zeg. Ik heb er echt van genoten. De afwisseling, de boeketten waren redelijk groot. En de prijs is natuurlijk helemaal super.
greetzzz

Het filmpje lijkt me niet zoveel mis mee. De cake zelf vind ik ook prima ogen op het filmpje. Niet alle boeketten geweldig goed gevormd misschien, maar verder mooie effecten en vooral een prachtig finale-salvo.

Back
Bovenaan