Angel Eyes [Uitloop]

Prachtige pot! Echt een aanrader, wat een effect! Alleen op het filmpje zie je bij de staarten alleen rode en groene gekleurde bollen, bij mij zaten er ook oranje en blauwe bollen bij.

Laatst bewerkt:
zo he ik hoop dat hij dit jaar niet al te duur is .
want door de heldere kleurijke efeckten bent ik best onder de indruk van deze cake

Mooie cake, heb deze nu twee jaar achter elkaar gekocht.

Mooie boeketten en ik heb het idee dat Angel Eyes echt stukken hoger komt dan andere cakes.
Hij is wel weer duurder geworden of ligt dat aan mij?

Hij blijft mooi, ze zeggen wel eens dat kwaliteit geld kost maar dit gaat wel te ver voor 13 shoten. Daarom heeft deze nog nooit bij me in de collectie gezeten.

De prijs is naar mijn mening echt te hoog, maar wat een super effect heeft deze cake. Geweldige kleuren, qua kwaliteit echt een topper!

Deze is in 3 jaar ook 7,50 duurder geworden en vind hem nu ook te duur. Het is een erg mooie pot met harde burst en grote gekleurde boeketten, maar 40e voor 13 schoten wordt me echt te gortig.

Ik zou op zich nog eens een 500 grammer van de Angel Eyes willen zien. Maar dan moet die uiteraard niet rechtevenredig geprijsd worden..

Ik vond dit een van de tegenvallers op de demo in Heythuysen.
Boeketten/kleuren/knallen vielen ten opzichte van de rest van het assortiment tegen.
Voor de prijs van 40 euro zou ik hem niet aanraden.
Maar ook al kost hij 20 euro, dan koop ik hem nog niet.

Back
Bovenaan