Anaconda

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC190
Artikelnaam: Anaconda
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 48 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 62.50
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

svl068.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom een geweldige cake! Ik denk dat de prijs aan de hoge kant ligt, maar een echte liefhebber wil deze cake in de collectie!

Ik ben ook bang dat deze nogal prijzig zal zijn, maar wát een pareltje. Dat filmpje kun je toch wel 10 keer achter elkaar kijken zonder dat het gaat vervelen :)

Topper! salvo,s met dikke gouden tails en blauwe kometen,naar salvos van gouden brocade met afwisselend blauwe of groene sterren. Ben benieuwd naar de prijs,leuk eind blok.

Een pracht van een cake met een mooie combi van heldere tails en boeketten.
Al zou het nóg mooier zijn geweest als de brocades boven de tails zouden klappen.

Maar... deze komt ongeacht de verkoopprijs zeker in mijn collectie :p

Dit is zeker een mooie. vooral lekker grote boeketten en dat is precies wat ik vorig jaar nog wel is miste bij sommige cakes van schuurmans, maar met deze cake is dat zeker goed gemaakt! hopelijk nog een leuke prijs en hij kan zomaar in mijn collectie zitten.

Een erg mooie bak mag ik wel zeggen
Die combo van tails en blauwe comets is echt top.
En om daarna ook nog eens af te sluiten met dikke brocades :p
Wat mij betreft een aanrader en zeker het overwegen waard

Ik was heel erg verrast door deze cake, mooie tails in het begin en hele volle boeketten in het tweede deel van de cake. In mijn ogen een absolute topper deze cake, maar ben daarbij ook wel benieuwd naar een demo in december waar ik hem graag nog eens zie voordat ik hem bestel, toch kijken of de kwaliteit over het geheel zo goed is. :)

* heeft de kwijl van toetsenbord gepoetst*

Na 3 keer checken van het filmpje, kom ik tot de conclusie dat dit een superconcurrent gaat worden van de Buffalo. Dat was zonder twijfel mijn favoriete blok van Schuurmans, maar de Anaconda is een meer dan gelijkwaardig blok! Super! Wat een heldere tails en machtig volle brocade boeketten. de geweldige timing van het blok maakt het helemaal af.

zooo donders wat een super blok die komt echt bij me voor de deur te staan maakt niet uit wat de prijs is! dat scheelt weer naar belgie toe rijden :D

mooie pot zeg. Mooie heldere kleuren en het tempo van deze cake is precies goed.Voor mij is dit een dikke aanrader.

geeft wel een vertekend beeld vind ik........
per 3 geschoten?
is het enkel dan weet ik het nog niet of ie dan nog die kracht en power uitstraalt als wat ie doet per 3.
Voor mij persoonlijk afwachten hoe ie overkomt op de demo's

ook al is het per 3 geschoten, ik vind het een topper maar de prijs zal ook wel wat hoger zijn.

ziet er indrukwekkend uit , maar ben benieuwd hoe die in z'n eentje presteert want met 3 stuks geeft het toch wel 'n vertekend beeld .
maar ik zal um in de gaten houden op 1 van de demo's in december .
ik vindt de tails in het begin erg goed uitgewerkt , en de effecten later in de cake zien er ook groot en krachtig uit .

* heeft de kwijl van toetsenbord gepoetst*

Na 3 keer checken van het filmpje, kom ik tot de conclusie dat dit een superconcurrent gaat worden van de Buffalo. Dat was zonder twijfel mijn favoriete blok van Schuurmans, maar de Anaconda is een meer dan gelijkwaardig blok! Super! Wat een heldere tails en machtig volle brocade boeketten. de geweldige timing van het blok maakt het helemaal af.

Ik heb het vermoeden dat deze geweldige cake de vervanger gaat worden van de buffalo. en denk ook ongeveer hetzelfde prijskaartje. denk tussen de 55 en de 60 euro. maar wat een super cake inderdaad. echt te mooi voor woorden. maar ben benieuwd hoe de anaconda in het echt er uit ziet. als ie kwaliteit net zo goed of beter is dan de buffalo dan kan het wel zijn dat deze blok voor mij word. groeten mustang

Back
Bovenaan