Anaconda

die prijs valt me zeker mee, waaiers zijn altijd wel wat duurder maar dit is ook nog eens een prachtding.

dit is zeker het overwegen waard voor mij.:)

Richtprijs: €59,95

Heb al zitten kijken. Wat me mij opvalt is dat veel Schuurmans-dealers in mijn omgeving hem niet in de collectie hebben zitten.

Ik ga hem zeker halen, zal er helaas een stukje voor moeten gaan rijden. Hij is het zeker waard denk ik.

Hier in groningen of omgeving kan k de anaconda niet vinden. hebben jullie ook een tip voor mij? want dit is een pracht cake. En wil m er graag bij hebben. alvast bedankt.

Hier in groningen of omgeving kan k de anaconda niet vinden. hebben jullie ook een tip voor mij? want dit is een pracht cake. En wil m er graag bij hebben. alvast bedankt.

Volgens mij verkoopt Hamstra, aan de Zuiderweg in Hoogkerk deze cake, als je hem inmiddels nog niet had gevonden tenminste.

Wat was dit een heerlijke pot. Zeker de topper van de avond! Jammer dat die snel voorbij was, maar het was prachtig :)

Wat was dit weer een prachtige bak zeg! Heerlijk!
Prachtige witte tails met blauwe pearls gevolgd door zeer grote en perfect uitgewerkte boeketten! Super!

Het was een prachtige bak, die de prijs ook echt waard was.
Kleuren helder en grote bouquetten, ook een topper.

Wat een schitterende V-shape was dit zeg! De witte tails met blue pearls waren erg fel, en de effecten waren groot en superhelder. Vooral het groen was prachtig! Echt een dikke aanrader!

De Anaconda was erg mooi. De tails zijn goed en zorgen voor wat afwisseling. Daarna komen de boeketten en die zijn schitterend. Zitten mooie blinkers doorheen om het helemaal af te maken. Zeker een topper!

Back
Bovenaan